• JeaJea

Vita hem del 5

Adamama och Sunna kul att se er också. Som sagt, vilka kalaspinglor alla är.

• JeaJea

Glömde, jag är också 174 och är väldigt nöjd med det och har alltid varit. Trivs bra med att se saker före alla andra och stå längst bak på alla klassfoton.
    Korta killar slipper man dansa med och man kan nå en massa saker utan att be om hjälp. 
    Man kan hoppa högt på handbollsplanen och "dunka" en basketkorg.
    Är stolt brunett också.
    Fast en älvlik blondin hade också gått bra eller en vild rödhätta...

• JeaJea
    Emil i Lönneberga skrev 2007-08-30 12:37:02 följande:
    Är det fult med wallies i vuxenrum?
    vågar knappt svara jag tycker inte om wallies någonstans. Idén är ju bra men jag har inte sett några fina. Möjligen de med griffelfärg isåfall.
  • JeaJea
    Enji skrev 2007-08-30 14:11:46 följande:
    Här ska ni få se lite nytt kök.. absolut inte klart.. men ändå  Bänkskivan äntligen på plats Lite överskåp och lite av fläkten
    ååååååh vill ha!
  • JeaJea
    Sunna skrev 2007-08-30 14:18:47 följande:
    Oh, vad bra! Vi vet verkligen varken in eller ut. Eller ut eller in kanske man säger(??)Ska titta på länken nu. Det vi funderar över är skillnaden mellan att vitsåpa och att vitolja. Att luta golvet och trappen, det har vi bestämt oss för. Adamama nämnde tidigare att luten "dödar" det översta lagret i träet för att det inte ska gulna. Sedan är det väl bara ett bestämma sig för ytterligare behandling för att få det ännu ljusare. Men vilken av dem?
    Vi har lutat golv i vardagsrummet ocvh obehandlat i köket, använder vitsåpa till båda. önskar vi hade tagit vitolja för det bli den en skyddande hinna av. Nu syns varenda droppe direkt. T.ex. Hunden (fattar ni vad en hund kan dregla, det har vi aldrig sett innan), barnen och vid spisen om man droppar. Enligt byggfabriken så behöver vi nu behandla golvet och får inte gå på det på en vecka om vi vill vitolja.
  • JeaJea

Lekte lite paparazzi idag I min butik blir kunderna fotograferade iaf om de hänger här i vita tråden. Låt mig presentera Agnes72!

S73F0874.JPG

(frågade om lov såklart)

• JeaJea

Stackars dig Gemelli, vet precis hur du känner dig.

Mori, det är snarare typiskt kvinnoyrken, precis som alla andra villkor suger (lön...)

• JeaJea

Tack själv Agnes, det var kul att se dig igen, du strålar verkligen!

• JeaJea
    juliah skrev 2007-09-02 11:37:22 följande:
    nublu, du håller oss uppdaterade i bloggen visst? Jag har inte den blekaste aning om vad man får skriva och inte men jag chansar,ligger invigningen nära i tiden, före jul?
    Man måste väl få svara på frågor men när det gäller egna inlägg ska man nog vara försiktig med reklam.
Svar på tråden Vita hem del 5