• JeaJea

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-08-27 23:17:48 följande:
    Man kan söka på enrio på spraymålning. Det kostar en slant men det blir mycket jämnare och hårdare 'n när man målar själv. Som om möbeln alltis har varit vit.JeaJea: "Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter."?
    jag har faktiskt den i huvudet när jag tänker på bjälken!
    På vårt bröllop var det den (i annan version än den vanliga) den blomstertid (den med Nils Landgren lite jazzigare) och Don´t go changing som var våra solosånger...suck

• JeaJea
    Mori skrev 2007-08-27 22:31:00 följande:
    Ja visst gör det Finns det inget som är verkligen NI. En rad ur en låttext, ett namn på en plats?
    Killing me softly...kanske vi ska skriva "tills döden skiljer oss åt" och sen sätter man dit en morakniv och har som krok
  • JeaJea
    Hjorthan skrev 2007-08-28 00:03:18 följande:
    JeaJea - "Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag" är också vackert!
    JAAAA! jag ÄLSKAR verkligen den.

Åhhh vad ni är underbara!
  • JeaJea
    LCroft skrev 2007-08-28 06:54:24 följande:
    Godmorgon!Himmelbit och Sunmaid: Jättefint båda två! JeaJea: Du ville inte ha det som din man föreslog tidigare? Fniss....
    har du inte glömt det. Han hade ett nytt förslag igår. En variant på "morgonstund har guld i mund"...
  • JeaJea
    Angelinas mamma skrev 2007-08-28 11:18:57 följande:
    Jag har samma problem.. har lagt bud på nya gympisar på Tradera... men funderar på om det verkligen e så bra nu. Och det verkar som att kylan kom väldigt snabbt.. Var det höst eller vinterskor du köpte?Själv tycker jag att Kavats skor verkar klumpiga.. men jag vet ju inte..Och för att inte tala om priserna på barnskor!!?Kollade på ett par jättefina Ecco vinterskor... 700:-.. galet vad dyra dom är.
    Kavat är så bra, sköna för deras fötter, lätta och ta på, håller torrt, bra att gå i även om de inte kan gå så bra... ser i princip nya ut efter en säsongs användande dagligen. Man kan få deras namn på om man beställer från www.kavat.se

Vi köpte ett par dyra skitskor nu, Primaglio eller nåt sånt. De blev skavda redan efter en dag och ser ut som om 10 barn har haft dem.
  • JeaJea
    FruPuffen skrev 2007-08-28 11:24:30 följande:
    Oj glömde berätta att vi har börjat ta tid på värkar! Än så länge ca 10 min mellan varje och inte så långa och kraftiga, men förhoppningsvis får vi åka in idag!!!
    Å vad spännande, skönt att det startade av sig själv så du slapp bli igångsatt.

Lycka till om vi inte hör något mer!

• JeaJea
    Smajla skrev 2007-08-28 11:20:28 följande:
    Vet ni vad jag gör idag? Plommonmarmelad! Känner mig riktigt redig
    Jag gjorde saft häromkvällen och ska göra gelé och marmelad ikväll, fick slut på socker. 
    Visst är det tillfredsställande!? Känslan är fantastisk.  
    Älskar min saftamaja
  • JeaJea
    Fotograf Karlander skrev 2007-08-28 11:38:55 följande:
    HallojMitt lilla inlägg försvann nog i går Jag funderar på att måla köksbordet o stolarna vita...nu e dom i furu köket blir vitt golvet är i laminat träfärgat...vit köksgardin......vad tror ni om de? vad målar ni med pensel el roller
    Du kan rolla först och ta pensel sen. fast hörn och sånt allra först.
    Är övertygad om att det blir jättefint.
    Kom ihåg att visa före och efterbilder för oss sen!
Svar på tråden Vita hem del 5