• JeaJea

Vita hem del 5

Birks och Kalles mamma skrev 2007-09-20 22:18:24 följande:
    En klok arbetskamrat sa till mig. Man skall bara göra det man måste eller det som är jättekul. Allt annat kan man strunta i.
    tar till mig detta.
  • JeaJea
    Kajsa M skrev 2007-09-21 15:18:33 följande:
    Nej det behöver du inte göra!Jag vill inte att ni ska länka för att jag skrev så dumt igår när jag mådde som pesten.Det finns i nuläget inget intressant att länka till där. Så skippa den! Det finns så otrloigt många andra bättre bloggar att länka till1 Jag menar verkligen det!
    Jag menade att jag har gjort det hela tiden. Det är nästan ingen som länkar till min.
    Bara Mimmi och sylt och någon mer vad jag vet.
  • JeaJea
    Beatrize74 skrev 2007-09-22 20:34:56 följande:
    VSM - ljusslingan passar inte på någon av speglarna, skicka den till mig istället! Ehhh...försöka går väl, eller hur? Den är superfin på båda ställena, men tror nog ändå att jag röstar på den andra placeringen där den liksom ramar in mer av spegeln.
    skrattar högt rätt ut! Tack Bea.

VSM jag tyckte nog bild nr 1. Fast det var fint vilket som...
  • JeaJea
    Karamellfabriken skrev 2007-09-22 21:33:04 följande:
    Hmmm,Nu blev det ju svårt att välja.Vi har lite begränsad plats för väggskåp.Om valet står mellan denna och inbyggd mikro vad blir valet då?(Annars får mikron stå på köksbänken).
    micron eller micron i ett skåp
  • JeaJea
    Karamellfabriken skrev 2007-09-22 21:53:01 följande:
    Beatrize!Åh, vilken vacker hylla! Den gillade jag verkligen. Var hittar jag den?Jo det stämmer. Ikeas inredning är gjorda för ugnar med endast 35 cm höjd men alla andra verkar vara runt 37-39 cm.
    vi har en annan och det fungerar bra till IKEAS inredning
  • JeaJea
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 13:21:43 följande:
    Bea: *asgarvar*Gemelli: Vilket fantasktiskt projekt ni har framför er.Kajsa: Kul me shopping, skönt att maken slipper oroa sig för extrapengarna.Hej JeaJea! Hur e´läget?
    Hej jo det är bra, är ensam i butiken nu bara så jag är lite trött på kvällarna.
    Just nu har jag en liten sjukling här också, tur det är innan löning.
  • JeaJea

Hej igen, nu sover han.

Fålen (kul nick) jag har en svart som man hänger, kolla i mitt galleri.
    Det är Bloomingville.

Igår var vi runt och kollade kök, mannen bygger nytt till sin firma. det kommer vara lite fabriksaktig stil. Svart eller vita högblanka luckor och en svart smeg.
    Det blev Ilva, Ikea, Comfort living, Kvik och så svängde vi inom (=körde förbi )
    Ica Maxi men de hade inget vitt chokladpulver Däremot köpte jag en jättefin ljusblå skål, en ljusblå ugnsfast form och 3 pajformar som var ljusblå, rosa och limegrön.
    Kameran var med överallt så bilder kommer.
    Det var föresten inte snällt att visa den ljusblå kylen igen Bea, nu får jag snart lotta.

Jag har också lagt undan lampan i fattigmanssilver. Hämtar den på Hem & hav imorgon

• JeaJea
    lasseliten skrev 2007-09-24 16:05:51 följande:
    men varför blir inte mina bilder klickbara i bloggen?
    sånt kan inte jag heller.

fin blogg.

sätt genast in en bild på köket måste se smegen igen, förresten får jag spara den bilden och visa min man?
Svar på tråden Vita hem del 5