• Sylt

Vita hem del 5

NyfikenRosa skrev 2007-09-17 20:40:42 följande:
    hittade precis ett snyggt skåp... syltan...du kanske behöver ett?www.blocket.se/vi/12886218.htm
    åååh, fresta mig inte... har inte plats till mer saker.....
  • Sylt

Godmorgon!

musli --> Ta det så lugnt!

Grått o trist väder idag, ska försöka göra ett ryck m swapen..... Kanske skruva ihop o fixa lite på lillebrors rum. Får man lite tid över kan man ju alltid tvätta.... Fast det torkar inte så bra, vi har inga element än! Igår hade vi 16 grader *nice*.

• Sylt

juliah --> Bonti?
    Vet också att prinsar o små sessor (el ngt liknade) i Höllviken ha en....

• Sylt

åååh, jag letade som en galning efter swaptråden!! Tycker att det verkar som att det finns andra swap-trådar (recept, scrapbooking mm)?? Konstigt....

• Sylt
    juliah skrev 2007-09-19 16:22:49 följande:
    Det gör det också...jag misstänker alltid det värsta, typ komplott mot oss vitahemmareNåja, nu har vi en egen blogg, toppenbra vsm
    Skrattande
  • Sylt

Godmorgon!
    Är jag inne före Juliah idag Förvånad. Jag väntar på hantverkare som skall montera element (så att vi slipper ha 16grader). *håller tummarna att han kommer*

• Sylt

Jäpp, nu har killarna kommit

knyttis skrev 2007-09-21 08:45:26 följande:
    Sylt - Hoppas du får värme!
  • Sylt
    Peak skrev 2007-09-21 09:52:48 följande:
    hej på er, delar ut kramar till alla som behöver det! Jag behöver också en då och då Fortsätter lite med min H&M-historia...(tack alla för stödet, det värmer verkligen!)Jag och sambon gick dit igår för att handla de där satans (!) kläderna en gång för alla! Vem kommer och går framför oss om inte kontrollanten!! Hon Hälsar som att vi är vänner eller så!!!Jag gick förbi henne och kunde inte låta blir att säga "hoppas du tjänade in många poäng" och så tittade jag bara lite ledset på henne och fortsatte att handla. Hon verkade frågade och svarar "vadå?" "ja är det inte poäng du får?" och sedan handlade vi vidare, sambon stod närmare henne och hon sa "jag tar bara de som STJÄL" Han tittade på henne och skakade lite på huvudet. Vi gick runt i lugn och ro och handlade det vi skulle.Mina ben och hela jag bara skakade, mest av ilska men även förnedring tror jag.Det var ändå skönt att hon såg oss och att jag var där och handlade igen så man inte undviker den butiken.
    Vilka idioter det finns! Stå på dig! kramar!!
Svar på tråden Vita hem del 5