• Sylt
    Karamellfabriken skrev 2007-10-04 19:01:52 följande:
    Måste fråga om era hus har något namn?Ibland kan man se en vacker skylt på fasaden som talar om just vad huset heter.Vårt hus är inte ett sådant hus man sätter namn på. Inte alls tidstypiskt.
    ..... villa hemmet......
  • Sylt
    gemelli skrev 2007-10-04 19:11:31 följande:
    står det på ert hus?
    jäpp
  • Sylt
    Karamellfabriken skrev 2007-10-05 18:47:46 följande:
    Sylt,Men mums, vad impad jag blev!Vill gärna se en bild på skylten "villa hemmet" någon gång också.Får man det?

Kan fota på huset en dag, men det är ingen skylt, det är skrivet direkt i en "ruta" på huset *dålig förklaring*
    Smultron och glass skrev 2007-10-05 18:51:00 följande:
    Sylt: Vilken fantastiskt tårta!
    Tack
    gemelli skrev 2007-10-05 18:52:02 följande:
    Syltan,Är det nått du kan äta, och jag?Den var i alla fall suuuperfin!!!
    Jäpp! Allt är till OSS!!
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2007-10-05 18:56:36 följande:
    Åhh, vad fin!! Jag var på ett "tårt-party" för ett tag sedan som Dekorera Mera hade. Jag köpte en massa prylar och helt plötsligt så är det jätteroligt att garnera tårtor. Det blir ju så bra om man har rätt hjälpmedel ju! (Kolla www.dekoreramera.se/ )
    Åååh, det hade varit roligt!
    gemelli skrev 2007-10-05 18:58:58 följande:
    Ååååå fy bubblan vad avis jag blir nu.... Skulle nog kunna sätta i mig en såndär helt själv nu känns det som. Har ju iofs en till i magen som säkert vill smaka
    ... fast den var ganska mäktig. Sen har man ju hållt på ett tag (läs ätit undertiden...) så det blev bara 1 bit....
  • Sylt

kaktus --> Vi har köpt den gröna med molnen, så fin . Skall ha den som fond på en halv vägg (snedtak). Skall sätta hyllor "framför" (svårt att förklara). Hoppas kunna visa bild snart *pik t maken*

• Sylt
    Himmelbit skrev 2007-10-06 21:26:42 följande:
    Ser fram emot bilder!
    Jag med
  • Sylt

Godmorgon!

Usch, Julia! Man blir bara paff o ledsen. Själv har vi larm i  huset o hade det hänt ngt hade jag nog hellre ringt dem..... Tror också på att tipsa en tidning, då kan det bli lite fart!

mimmi --> släng in massor av bilder så det "lönar sig" med plus

Idag bär det av mot underbara Danmark, lite sol sol som kikar fram o detta känns som en toppendag (vill inte gärna reta gäddorna eg.....)

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-07 20:27:30 följande:
     Mer topp 5! Det är viktigt att känna sig nöjd också... *pep talk*
    1. Vår vita ovanvåning
    2. Min (ja, det är bara min ) veranda
    3. Hd-spegel, vit o fin
    4. Stefanstolarna (både vita o svarta)
    5. Mitt fina lilla träd med skarpskylt fr Blomsterkompaniet
Svar på tråden Vita hem del 5