• Sylt

Vita hem del 5

Hallå tjejer!

Välkomna alla nya!

Enji --> Åååh, lycka till!

Julia --> Ha en mysig dag!

Är så pysselsugen idag, men allt blir bara fel.... Försökte mig på att virka igår, virkar så hårt att jag böjde virknålen. Funderar på att virka skottsäkra västar o sälja t polisen...
    Köpte pärlor igår, för små hål, försöker borra större men har ingen diamantborr...
    Spraymålar o det bara rinner, täcker inte heller spec bra (billig spray fr Biltema - köper "riktig" nästa gång).
    Vet inte riktigt vad jag skall ge mig på att förstöra nu.... *spanar runt*

Har iaf fått upp en fin ljusslinga i hallen som blev fin, gick inte att misslyckas!

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 11:58:59 följande:
    Sylt- vad synd på virkningen, men Lisa behöver en ny ridväst! Du kanske kan virka en sån?  Har du bild på ljusslingan? *nyfis*
    Haha, jag kan säkert fixa en väst

Har inte ljusslingan runt en spegel men brevid en HD-spegel så det ger väl poäng? Ska se om jag kan fota.... Ljusslinga fr Lagerhaus, 49pix....
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 11:58:59 följande:
    Sylt- vad synd på virkningen, men Lisa behöver en ny ridväst! Du kanske kan virka en sån?  Har du bild på ljusslingan? *nyfis*
    ljusslinga.jpg
  • Sylt
    Pärla1 skrev 2007-10-13 12:26:08 följande:
    sylt: Åh så fint!!
    Tack!
    La en kommentar i din blogg
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 12:28:52 följande:
    Sylt- vad fint! Och vilken otroligt söt Ville!
    Tack, tack!
  • Sylt
    Karamellfabriken skrev 2007-10-13 12:35:00 följande:
    Vet ni....Jag har sytt ett litet tygförhänge till köksvitrinen, satt dit nya porslinsknoppar och hängt en liten stjärna i zink på handtaget.Nöjd över min insats pekar jag på skåpet och säger till sonen "Titta, vad mamma har fixat".Sonen skiner upp med hela ansiktet och ser verkligen jätteglad ut. Jag hade kanske inte räknat med riktigt en sådan stark reaktion (trots att det blev riktigt bra ) och börjar fundera över om han eventuellt ärvt mitt sinne för form och färg."Titta, Patrik!!!" nästan skriker han.Ungen tycker alltså att min fina zink-stjärna som hänger på handtaget är Svamp-Bobs kompis, sjöstjärnan Patrik.Hrrrummmpf....
    *asg*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 12:37:31 följande:
    Nu visar jag äntligen vardagsrummet! Välkomna in på lite mörk choklad och kaffe... eller te om ni vill ha det!
    Vaaa? Ingen vit choklad ?
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 12:43:12 följande:
    Sylt- nej, jag vill ha den möööörk och dammig !aneka- jag tycker att sandbergs har de finaste, men sen har ju Ralph Lauren mfl dyra märken en del.  Möblerna från Oliver furniture är underbara...
    ... jag menade att dricka *fniss*. Sen läste jag först damig (som i tant) *hihi*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-13 12:48:30 följande:
    Nej, jag vill tugga! Som en dam förstås, men jag ska nog slänga på lite skyddfiltar först över soffan!
    *smart drag*
Svar på tråden Vita hem del 5