-
Tack! Med luckor kan man gömma lite mer saker....Värsta Supermamman skrev 2007-10-13 23:28:06 följande:Sylt den var ju ännu finare på din bild 'farligt farligt* Kronlistten ser ut att passa grymt bra med Rosiebordet. Varför vill du ha dörrar på? Den är jättefin precis som den är!
-
Detta är mitt drömskåp, bild fr Drömhem o Trädgård (gammalt nr, fotat m mobilen) *drömmer* -
Godnatt! *drömmer som skåp*
-
julia --> Blev lite förvånad att N skulle fylla tre (=nästan lika gammal som Sigge) . Sen förstod jag... Mitt tips är att kanske köpa en liten riktig cykel med stödhjul ist för en trehjuling. Vi köpte en t Sigge när han var drygt 2 år, han nådde aldrig riktigt ner på en trehjuling. På bvc säger de att man ABSOLUT inte skall lära sig cyklar m stödhjul, men de har ju många knasiga regler.....
-
Vet inte riktigt varför man inte fick lära sig m stödhjul. Kanske för att det är en annan teknik? Men det måste väl ändå vara bättre att kunna cykla m stödhjul än att inte kunna cykla alls?? Det kunde inte riktigt svara....
-
mimmi006 skrev 2007-10-14 16:28:20 följande:Men man kanske kan ta bort stödhjulen när de blir en sisådär femton år!?
-
... hur många hyllor finns det? *paxar*mimmi006 skrev 2007-10-14 16:34:07 följande:Jag ligger på ena hyllan med olika ostar och druvor, Värsta supermamman har en hylla med!
-
mimmi006 skrev 2007-10-14 16:36:12 följande:Du får grönsaksfacket!Taaacklasseliten skrev 2007-10-14 16:37:19 följande:Men sylt, du är ju liksom given i min SMEG! hihi...*ber om ursäkt för mitt dåliga skämt*
-
.... letar efter ngt med bra planering o lättstädatlasseliten skrev 2007-10-14 16:39:35 följande:tycker Syltan passar bättre vid inlagda gurkan, rödbetorna... Blir längst ner i SMEGEN bra?
-
Terese!!! Ååååh, vad roligt! Får gåshud!!!
vsm --> utan kuddar
Planer för dagen: Underhålla två snoriga o griniga barn.......