• Sylt

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-10-13 23:28:06 följande:
    Sylt den var ju ännu finare på din bild 'farligt farligt* Kronlistten ser ut att passa grymt bra med Rosiebordet. Varför vill du ha dörrar på? Den är jättefin precis som den är!
    Tack! Med luckor kan man gömma lite mer saker....
  • Sylt

Detta är mitt drömskåp, bild fr Drömhem o Trädgård (gammalt nr, fotat m mobilen) *drömmer*
  • Sylt

julia --> Blev lite förvånad att N skulle fylla tre (=nästan lika gammal som Sigge) . Sen förstod jag... Mitt tips är att kanske köpa en liten riktig cykel med stödhjul ist för en trehjuling. Vi köpte en t Sigge när han var drygt 2 år, han nådde aldrig riktigt ner på en trehjuling. På bvc säger de att man ABSOLUT inte skall lära sig cyklar m stödhjul, men de har ju många knasiga regler.....

• Sylt

Vet inte riktigt varför man inte fick lära sig m stödhjul. Kanske för att det är en annan teknik? Men det måste väl ändå vara bättre att kunna cykla m stödhjul än att inte kunna cykla alls?? Det kunde inte riktigt svara....

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-14 16:28:20 följande:
    Men man kanske kan ta bort stödhjulen när de blir en sisådär femton år!?
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-14 16:34:07 följande:
    Jag ligger på ena hyllan med olika ostar och druvor, Värsta supermamman har en hylla med!
    ... hur många hyllor finns det? *paxar*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-10-14 16:36:12 följande:
    Du får grönsaksfacket!
    lasseliten skrev 2007-10-14 16:37:19 följande:
    Men sylt, du är ju liksom given i min SMEG! hihi...*ber om ursäkt för mitt dåliga skämt*
    Taaack
  • Sylt
    lasseliten skrev 2007-10-14 16:39:35 följande:
    tycker Syltan passar bättre vid inlagda gurkan, rödbetorna... Blir längst ner i SMEGEN bra?
    .... letar efter ngt med bra planering o lättstädat
  • Sylt

Terese!!! Ååååh, vad roligt! Får gåshud!!!

vsm --> utan kuddar

Planer för dagen: Underhålla två snoriga o griniga barn.......

Svar på tråden Vita hem del 5