• Sylt

Vita hem del 5

Godkväll!

Alla verkar jul-sugna . Har själv varit på Ikea idag, men orkade inte riktigt ta mig an julsakerna än

Jag skall tapetsera i morgon, har gjort det innan men det var så länge sedan. Håller tummarna att det blir bra. Har iaf beställt hit mormor som barnvakt undertiden

julia  --> Kanonfina bilar! Har du varit på poppilopp IRL? Det är min favvo-webbshop. De är så trevliga o har kanonservice.

Inox --> Fiffigt med egen-fixad fattigmanssilver, har funderat på det sjäv

Kajsa --> Här går det undan!!

Smajla --> Krya på dig! Du tar kanonfina bilder, älskar djupet o kanonskärpan!

Gem --> Håller tummarna att du inte behöver vänta för länge....

Sen förstod jag att man inte behöver köpa D&T...

• Sylt
    Kajsa M skrev 2007-10-30 20:38:18 följande:
    Vet inte om mitt mål är att vara snabbast. Men det verkar vara många som tycker så. Hade kännts mer uppmuntrande med  "va-fint-det-blev-kommentarer" Förstår att en del inte tycker så, och det är ok!
    Jag sa det med förundran! Inte snabbt som i hafsigt, utan att det verkligen blir gjort!
    mimmamum skrev 2007-10-30 20:38:28 följande:
    juliah, sååå fina bilar och bilder! Nu börjar swappållarna bli färdiga! De är som ni ser inte alls stora men om jag får säga det själv rätt söta!
    Jättefina *hoppar o studsar*
    gemelli skrev 2007-10-30 20:40:09 följande:
    Syltan, Tack för tummarna...Föresten jag bor granne med Poppilopp, det du  men du har ju Ilva  
    VeroniQa skrev 2007-10-30 20:54:54 följande:
    Måste bara visa vad min underbara sambo  kom hem med idag, hade nämnt att det är så tyst i nya huset, så när han kom hem efter kvällsjobb så hade han med sig den här *såå glad*  Så nu ska det lyssnas på "lugna favoriter" å bakas scones!Grymt ljud för att vara så liten...hihihi...tur att man har en "pryltokig" man Stora bilder såklart!
    *avis*
  • Sylt

Tjena!

Kikar in en liten snabb sväng

Tapetserade igår o idag har jag fixat lite med ett tv-skåp, bilder kommer sen..... Tycker själv att jag är ganska fiffig, skåpet skall bli en farsdagspresent. Det funkar lite så här hemma att skall det hända ngt får man ta tag i det själv..... ngn som känner igen sig?

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-01 22:18:33 följande:
    Oooo ja ! Ser fram emot bilderna...
    ... det kommer!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-01 22:18:45 följande:
    Hej Sylt!Hoppas du mår bra. I vår familj är det jag som påbörjar och maken som alltid avslutar projekt, ska bli kul att se bilder sen.
    Brukar faktiskt vara så här också *erkänner* Generad
  • Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-01 22:18:45 följande:
    Hej Sylt!Hoppas du mår bra. I vår familj är det jag som påbörjar och maken som alltid avslutar projekt, ska bli kul att se bilder sen.
    Tack förresten! Allt är bra här!! Själv? *läser för fort*
  • Sylt

Godkväll!

Juliah --> Tycker också det låter som bihåleinfl. Har haft det massor av gånger själv (t om blivit spolad i bihålorna ...). Näsdroppar är det bästa!

Karamell --> Jag använde rosa tapetklister igår! Funkade kanon

mimma --> Sängen är uuunderbar!

gem --> Jag tycker att fotot var jättefint. Är inte alls förtjust i de traditionella med flammig bakgrund o stirrande blick

kajsa --> Kanonfint kort på din flicka, samma motivering som t gem Stjärnan var jättefin - var inte så självkritisk! *sträng röst*

Undrar också hur det går för mimmi i Sthlm!!

Själv skulle jag fixa klart m ett tv-skåp idag MEN fick fixa med min bil (inte ens en vecka gammal). Den vägrade starta, då kunde sonen inte komma t dagis, bärgningsbilen kom, sen verkstaden mm mm. *suck* . Fast jag kan lära ut ett trick om ni vill att grabbarna på verkstaden skall sätta fart - AMMA *asg*. Vi hade väntat ett bra tag o jag började tröttna, börjar amma o VIPS! så är bilen klar

Var en runda på Fridas gård idag. Maaaaassor av fin!!

..... nu är jag klar..... f-låt!

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-03 21:09:18 följande:
     Jag köpte mistlar till mig och Sylt.
    *glad*

Kryar på kräksjuka personer *hoppas det inte smittar via datorn*

Smajla --> Jättefint skåp!!

Nu är mitt tv-skåp klart, skall försöka fota i morgon...
  • Sylt

Anton --> Tror också att en bebbe är på väg - Grattis! Jag hade köpt fler test o kollat. Är du kall så vänta ett par dagar Med Sigge (min första) tror jag att jag testade mig 4-5 ggr innan jag vågade tro på det

*försöker snabb-blogga innan bebis vaknar*

Svar på tråden Vita hem del 5