Vita hem del 5
Du kan t om få sitta i MIN fåtölj (mannens har chokladfläckar)
Ang trädet så var det lite roligt. Jag nämnde för Jea att jag ville ha ett sådant, hon svarar "-Är du bra på att vattna?" (hon vet att jag haft ihjäl kaktusar)
Har bara skummat! Fiiiin fina virkskapelser!
Levi är fräckt! Gillade också dealen
Tråkigt med hus som det blev budgivning på igen...
mimmi --> klart att du skall ha en vandrande pinne med en virkad filt *asg*
.... *gäsp*. Fick sovmorgon till 10,30.... Nu blir det lite surfa, sen måååste jag ta tag i swapen..... *hårt liv*
Grattis till husaffärer!
Själv har jag varken haft tid med varken Greys eller Fl, jag har swapat . Är inte så bra på att ha saker hängande över mig...
Bea --> känner precis igen "problemet" med gåvan... Min man säger att jag är den enda som kan bli ledsen över att få en present . Det är såå svårt. Man vill så gärna vara tacksam, men sen på samma gång så har man såå mkt prylar redan. Min svärmor är suverän på att köpa dyra presenter som jag inte alls vet var jag skall göra av.... då är det bättre att man bara får ett par strumpor el något! Nu när vi rensade på vinden så åkte mkt av sådana saker till loppis el skroten......
Kollade in mimmi igen, lika snygg som förra gången!
Tjena!
Nytt i bloggen! www.villahemmet.blogspot.com
Måste bara berätta en historia ang det hårdnande klimatet i samhället. Min syster (23 år o smal som sparris - 46kg) står vid busshållplatsen. En kille i 18-årsåldern frågar om han får låna hennes mobil. Hon tvekar först o nekar, han tjatar o säger att det hänt ngt o att han måste ringa sin mamma. Han får låna mobilen, pratar en stund o springer sedan iväg med telefonen. Min syster bli illförbannad o springer efter, fäller killen o sitter på honom till polisen kommer . Det ni!
smajla --> Ja, hon är en riktig tuffing
mimmi --> Fullt upp! Kanon med en pysslig man (han är kanske rädd för handväskan)