• Sylt

Vita hem del 5

JeaJea skrev 2007-08-28 23:37:14 följande:
    moi, nästan realtid...
    *visslar*Glad
  • Sylt
    Smultron och glass skrev 2007-08-29 09:30:13 följande:
    Äsch, den enda bild där jag är ensam är en strandbild, och så roligt ska vi inte ha. Resten av bilderna med mig är tillsammans med någon annan, och det känns inte helt rätt att lägga ut (bilderna är i pdf-format, så jag vet inte hur man beskär dem). Får se om jag hittar någon annan bild hemma sen.VSM: Med "soppa" menar jag naturligtvis "soffa"...
    Ha, jag var inne snabbt som attan men hittade ingen - trodde att jag missat..... Tänkte - hur snabb måste man vara? *fniss*
  • Sylt
    juliah skrev 2007-08-29 09:59:56 följande:
    En liten fråga, är det någon härinne som sytt egna hissgardiner, den varianten med plastöglor och snöre som man hissar med...?Hur svårt är det på en skala?Vi behöver gardiner till farstukvisten och det är den varianten jag vill ha, jag vet att Ikea syr men deras linnetyg är inte kritvitt så som jag vill ha.
    Jag har. Inte svårt alls
  • Sylt
    juliah skrev 2007-08-29 10:03:22 följande:
    vsm, ja men det funkar inte, superkonstiga mått på våra fönster, så jag måste sy själv.Nu får du för övrigt masa dig iväg *säger till på skarpen*!syltan, ja men du är ju ett syproffs, det är inte jag...Hittar man öglor i en syaffär? Vad hade du för snöre?
    Smickrare där Generad!
    Hittade öglor i sybehörsaffär, men det finns nog på typ Coop (genomskinliga). Använde nylonsnöre (persiennsnöre).
  • Sylt
    numberone skrev 2007-08-29 12:37:52 följande:
    Får väl lägga in en bild på mig med... hihi så himla roligt att se hur alla ser ut!!
    Du är jättelik min frisör! Jättesöt!
    Jag har gått o trott att alla var blondiner (utom Jea o jag) *asg*
  • Sylt
    gemelli skrev 2007-08-29 12:47:48 följande:
    Hihihi det lät det, låter vi som "blondiner" eller
    ....  ...... Nej då...... vet inte varför!?

Förresten, vet ju att Julia inte heller är blondin.....

Nu bär det av mot lekplatsen *pust o stön*, skall packas o monteras o åkas ståbräda....
Svar på tråden Vita hem del 5