• Sylt

Oj, vad ni skriver....

Barnskor: Kör gympavariant på hösten o ecco till vintern. Men än så länge funkar krokodilskor (crocs) i skåne

Förlossning : Senaste tog 1,5hinne på förlossningen. Kände en liten värk kl 3, sen var det i full gång. Bebben kom kl 6,20. Gillar att det gick fort - vem vill ha ont länge?

Tvättmaskiner: Vi kör en egen variant. Lång bänkskiva med båda maskinerna ovanpå = lätt att ta ur tvätten ner i korgar på golvet/förvaring under bordet.

Nu kommer jag inte ihåg mer.....

• Sylt

Mori --> Ngn i tråden har köpt en på typ Bauhaus för 99 pix.

• Sylt

Håller med Adamamma, det behövs inget skynke. Tycker det blir kanonfint om du kan ha dem under bänkskivan. Om de skal stå ovanpå varandra, ska den ena stå ovanpå bänkskivan då? ps det trixet din man försökte med att det är "bäst för maskinerna" el likn. Min man försökte samma trix med element t ovanvåningen. "Neeeej, det går inte att göra som du vill...." (läs: det är billigare/går snabbare att göra på det fula sättet) tills jag frågade snickaren... som gav mig rätt o sa att han redan hade talat m min man som bett honom säga att det inte gick att göra på "mitt" vis *grr*. Han försökte ngt liknade med takfönsterna.... men man blir ju slipad + man vet ju vad man vill - Eller hur Julia?

• Sylt
    NyfikenRosa skrev 2007-08-28 20:44:22 följande:
    ilva har fina lampor syltan! har du också fått ilva katalogen??? *retas med alla andra*
    No, har inte fått ngn katalog. Men den som väntar på ngt gott kan aaaaaldrig ...... *fortsätter att retas*
  • Sylt
    gemelli skrev 2007-08-28 20:50:32 följande:
    Jaaa fy bubblan vad du var taskig nu Började ju gråta nu när man gick in på ilvas sidanSyltan, ser du den här ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååwww.ilva.se/pictures/6/6/66100350L.jpg
    Skrattande
    Ska kanske ta en tur dit imorgon, har en kvart i bil dit *retas IGEN o njuter*

Nu är det morden i midsomer!! Hej så länge!
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-28 22:41:33 följande:
     När ska vi åka till Ilva då?
    Imorgon sa jag ju..... Ååååh, nej, det var ju bara jag (och ev Jea) som kan sticka förbi en snabbis *tjatig*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-28 23:06:08 följande:
    Jamen jag då... ska jag boka en skolbuss och komma ? Taskmört där! NR- jag lovar att foto kommer, jag har ett problem att fastna, är så gräslig. Men visst vore det kul!
    Skrattande X 2

Även om du fixar skolbuss så hinner jag dit före dig *pilutta*
  • Sylt
    JeaJea skrev 2007-08-28 23:12:25 följande:
    härifrån tar det nog bara 5 minuter *stygg*
    Om man inte kör som vi gjorde när vi skulle till förlossningen - isf är vi redan där
    gemelli skrev 2007-08-28 23:14:49 följande:
    Usch vad skåningarna är elaka nu Vi kanske ska ge tillbaka dom till Danskarna
    Inget hot för oss.....
Svar på tråden Vita hem del 5