Vita hem del 5
vsm --> vitt
vsm --> vitt
Oj, vad ni skriver....
Barnskor: Kör gympavariant på hösten o ecco till vintern. Men än så länge funkar krokodilskor (crocs) i skåne
Förlossning : Senaste tog 1,5hinne på förlossningen. Kände en liten värk kl 3, sen var det i full gång. Bebben kom kl 6,20. Gillar att det gick fort - vem vill ha ont länge?
Tvättmaskiner: Vi kör en egen variant. Lång bänkskiva med båda maskinerna ovanpå = lätt att ta ur tvätten ner i korgar på golvet/förvaring under bordet.
Nu kommer jag inte ihåg mer.....
Mori --> Ngn i tråden har köpt en på typ Bauhaus för 99 pix.
Håller med Adamamma, det behövs inget skynke. Tycker det blir kanonfint om du kan ha dem under bänkskivan. Om de skal stå ovanpå varandra, ska den ena stå ovanpå bänkskivan då? ps det trixet din man försökte med att det är "bäst för maskinerna" el likn. Min man försökte samma trix med element t ovanvåningen. "Neeeej, det går inte att göra som du vill...." (läs: det är billigare/går snabbare att göra på det fula sättet) tills jag frågade snickaren... som gav mig rätt o sa att han redan hade talat m min man som bett honom säga att det inte gick att göra på "mitt" vis *grr*. Han försökte ngt liknade med takfönsterna.... men man blir ju slipad + man vet ju vad man vill - Eller hur Julia?
jag o sigge är i mitt galleri en liiiten stund....