-
mimmamum skrev 2007-09-02 17:06:42 följande:Vilken tur att ni tjejer finns som är lika inredningstokiga som jag! Min omgivning tror nog att jag är lite smått galen, tänker ju nästan BARA på inredning! Är så glad att ni finns!
-
lasse --> Kanonfint! gem --> KÖP!
-
*peppar*gemelli skrev 2007-09-02 22:46:07 följande:Hihihihihi det skriver du jämt till mig
-
JÄTTEFINA! KÖP! *asg*gemelli skrev 2007-09-02 23:13:46 följande:Äsch se om det går nu....www.1klass.se/E-handel/ProductPage2.asp
-
Säger fortfarande "-Köp!"gemelli skrev 2007-09-02 23:19:49 följande:Nu hittade jag dom Är dom här fina?www.roommate.dk/billeder/MoodyMule-brun.jpg
-
Vi har två handfat (vårt badrum är ganska stort). Gillar att ha mitt "eget" (innan barnen kom iaf)
kan inte klistra in bild *morr*
http://www.familjeliv.se/krypin/sylt/gallery/phplwrrc6.jpg -
Tjena!
Krya på alla krassliga barn!! Usch!
Själv har jag inte tid m inredning, letar vinterkläder t barnen. Det är helt sjukt, vissa strl är redan slut - i början av sep!! Vi har så varmt så att man kan gå i t-shirt o så skall man tänka "overall". F-låt för OT.....
Ska kika mer noga på era fina saker ikväll.... -
newt --> kanonfint!
smajla --> vackert
-
emmasa--> Ja, det är helt galet. Nu när jag äntligen bestämt mig ang jacka t storebror så är den slut (i fem pop-affäer). Knasigt. Skulle aldrig köpa en overall för 1800:-!! Tycker en tusenlapp är jättemkt.... Vi kör pop´s bäver (fr förra året - passar även i år = sparade 1000pix) och Ecco.
-
Åååh, vi måste också planera dop..... Gör nästan likadant som er, körde stort förra gången bakade o lagade mat. Denna gången - litet o köpa allt färdigtjuliah skrev 2007-09-06 07:42:18 följande:juliasvitadrommar.blogspot.com/Nytt!
Jättefin klänning!