• Sylt

Vita hem del 5

*andas lättat ut* mimmi --> Strykbrädan har jag köpt för lääänge sedan och klätt om själv. Tavlan är fr........ systrarna greene i Danmark (men den affären finns även i m-ö) Får väl skaffa ett par tighta jeans (kan bara plocka fram mina gamla som sitter som korvskinn på gravidkilona) malin --> A-linjen passar en päronfigur som min

• Sylt

malin --> men benen ser jättesmala ut när tunikan är vid gem --> Usch vad jobbigt. Min vikarie är gravid...

• Sylt

juliah--> usch, känner m dig!

Själv har jag sovit som en prinsessa Glad, bara ammat en gång *lyx*. Idag ska vi t mormor o lämna ett "dockhus" om jag o Sigge fixat.

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-31 11:22:33 följande:
    Jag är inne och tjuvläser på jobbet, FL-abstinens javisst !juliah- vad trist för dig! Om det var närmre kunde vi gå på stan tillsammans, så kunde jag ha ögonen på barnen medan du shoppade loss!mimmamum- gud så fin! Synd att det INTE var jag som hade gjort den!
    Hihi, härligt att kunna följa med lite under dagen.... Önskar dig lycka till m shopping i em

Själv är jag på ett tråkigt humör. Hantverkare ringde igår kl 21 o sa att de skulle komma idag o montera element (vi har 18 grader inomhus nu). De ville komma kl 8. Perfa. Vi avbokar vad vi eg skulle göra denna dagen. Väcker barnen kl 7, matar/klär på o sätter oss o väntar. När jag ringer dem kl 11 får jag besked att de kommer inte idag. Kul, känns som vi kunde gjort annat på den tiden (typ sovit klart på morgonen o sen åkt iväg som vi skulle.....) *uppretad*
  • Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-31 11:28:39 följande:
    Ja, se där! En till som följer med på stan i eftermiddag?
    Ja, vi skall investera i ytterligare en Babybjörn pottstol - det du! Det kallar jag kul shopping (inredning?)
  • Sylt
    juliah skrev 2007-08-31 11:38:23 följande:
    Härligt att ni tagit rast tjejer! Väl värda det vet jag!Jag är verkligen sugen på en tripp både nedåt i landet och till dalarna. Och jag är givetvis er personliga guide om ni kommer till sthlm!Vi har ju en pyttemini liten hall i gästhuset, klinkers läggs idag (samma som i tvättstugan) och så ska det upp plank på den rätt smala väggen där kläder ska hängas. Maken fick fria händer så det ska bli spännande att se om det blir liggande, stående och hur breda/smala plank han väljer.
    Spännande!
  • Sylt
    Hvita sinnen skrev 2007-09-02 16:39:10 följande:
    Mimmamum: Tack! Snäll du är! snälla snälla den som orkar-kika in i min blogg och ge mig ett smakråd!www.hvitasinnen.blogspot.com
    ...... vilket som, bara det blir matt! Glad
  • Sylt
    Hvita sinnen skrev 2007-09-02 16:53:15 följande:
    Tack för åsikter! Vill gärna ha det som skåpet som bilden från Bolig og stil. Kan nog vara lackat men frågan är om det är matt eller halvblank...?
    Det ser inte laserat ut tycker jag..... o frågan är om det inte är liite blankt? Ta med bilden t en duktig färghandlare.
Svar på tråden Vita hem del 5