• Sylt

Vita hem del 5

jea --> Fina bilder i bloggen
    Ang soffan, inget pösigt tyg - det blir skrynkligt o kasar. Sträckt är bättre!

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-25 19:47:39 följande:
    Är lite velig ang. bloggen... vad vill ni se?1. Hugos säng med diverse kuddmojs och mailegkanin2. Zinkkransen från Tranås med äpplen3. Vita gladiolus4. BarngalgarInte världens mest spännande, men det är vad jag har! Jag vill också styla om lägenheter, det är så kul, men har inga objekt nu eller tid heller för den delen... avis på dig mimmamum *kram*
    Jag vill se nr 1!
  • Sylt

NR --> Jag röstade på "kläder o skor", tycker alltid att du hittar så fina saker!! Gillar givetvis dina inredningstips o recept också.... *velig*

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-08-25 21:04:54 följande:
    mimmamum- jag var tvungen att leka lite mimmamum med texten, så himla smart. Kände mig lite som Ernst när han lägger på sitt eko !
    Skrattande
  • Sylt
    knyttis skrev 2007-08-25 21:34:25 följande:
    En fråga ej inredningsrelaterad dock :Har ni 2 uppsättningar av ytterlekkläder till era barn som går i dagis? En att ha där och en hemma.
    Ja, vi har två uppsättningar. På vintern hänger det en overall på dagis o hemma har vi jacka + byxor. Har ett regnställ hemma o ett på dagis.
  • Sylt

gem --> Skönt att det är bättre.
    Underbar tomt!
    När man skall köpa hus heter det ju ofta : "läget, läget, läget."..... Ett hus kan man alltid bygga om, men aldrig flytta....

• Sylt

knyttis --> Vi har haft dubbla av olika anledningar.
    1. tvätten (som du)
    2. lätt att glömma om man tar hem över helgen o likn (vi är lite förvirrade + att ibland lämnar jag/hämtar, ibland mannen
    3. ibland har sonen varit så lerig att man helst inte vill ha honom i bilen = bra att kunna byta
    Håller med om att pop´s skaljacka (den tunna, inte vinterjackan) är suverän som regnjacka.

Svar på tråden Vita hem del 5