• Dickman

Vilken bantningsmetod är effektivast?

Ja nu är det semester igen och man äter alldeles fel och alldeles för mycket. Snart dags för att skärpa till sig. Har tidigare testat viktväktarna, funkar men jag är urless på att räkna. Vill ha något enkelt och effektivt! Å snabbt får det gärna gå såklart!

Har någon en bra metod?

• Svar på tråden Vilken bantningsmetod är effektivast?
  • idiblon

Förutom amfetamin så har Nutrilett och GI-inspirerad kost gjort av med 30 kg för min del.

• Miss Cee

Det finns två saker som fungerar om du inte vill gå upp allt igen:

Viktklubben på Aftonbladet
    eller
    Viktväktarna

Det gäller att hålla på tills din hjärna börjat tänka annorlunda. Slutar man för tidigt så går man tillbaka till gamla vanor och går upp igen. det är meningslöst att köra snabba hårda kurer och må piss under tiden och sedan gå upp igen..

• Prego75

Ja, just det... Amfetamin är ju bra. Det har jag funderat på under mitt år som mammaledig - vilken bonus att varken känna hungerkänslor eller sömnbehov! Men jag känner inga langare!

Öhh... jag kanske sabbar er tråd nu, med mina smaklösa skämt. Förlåt. Faktum är att jag nyligen gått med i Viktväktarna själv - så jag är faktiskt seriös!

Jag ska gå och lägga mig. Jag lovar.

• Lamilla

Effendrin gör dig inte bara smal, du får så mycket energi på köpet!

• Prego75

Två flugor i en smäll! Fantastiskt!

Ingen som känt sig lockad att testa Trimspa - det är väl också något sådant där tveksamt hokuspokus i? Hm.. frågan är om det inte var efedrin, rent av!

Lamilla skrev 2007-07-14 23:31:46 följande:
    Effendrin gör dig inte bara smal, du får så mycket energi på köpet!
  • Lamilla

Prego75

AnneNicole blev smal av det så farligt kan det ej vara!

• Miss Cee

Nä vi vet ju alla hur bra Anna-Nicole mår idag.. hälsan själv verkligen ;)

• Lamilla

Exakt. Hon dog inte som ett fetto

• yatsy

Vagabond77: det ska jag faktiskt ta och pröva! tack för tipset!

• Nadill

Vill du gå ner snabbt och mycket men bara "äta"milkshake, så är Cambridge helt fenomenal. Men det är jobbigt. Men jag gick ner 14kg på 4 veckor.

Svar på tråden Vilken bantningsmetod är effektivast?