manlig kontra kvinlig omskärelse/könsstympning
Och hygienskäl; sluta! Tvål o vatten finns! Allt detta; även inlägget ovan är mina åsikter!
Och hygienskäl; sluta! Tvål o vatten finns! Allt detta; även inlägget ovan är mina åsikter!
Håller med dig, Lillan! Han har nog inte tänkt till där. Eller så har de som stympar barn tolkat honom/henne helt uppåt väggarna. Fast sen undrar man ju varför folk fortfarande föds med blindtarm o anlag till visdomständer, som är onödiga. Gud har väl gått o lagt sig eller så har han inga nya idéer.
Utopia: Man får lov att skämta om religion o ha sina åsikter om religion överhuvudaget. Enligt mig är religion roten till mycket ont.
alvaflicka: Pojkar lider visst av att könsstympas. Det kan bli fel utfört, även om det alltid är fel att göra det, de går miste om sexuell njutning via förhuden...
Utopia: Håller med.
Lolila: Jämföra? Javisst. Man skär inte i friska kroppsdelar helt enkelt.
Lolila: Nej, man skär inte i friska kroppsdelar. Týcker du man ska göra det? Och vaddå p-rulleideal?
Lika galet det egentligen, men en skönhetsoperation avgör ju den vuxna kvinnan själv.
ligo: Varför överhuvudtaget skära bort förhuden? Det finns tvål o vatten! Och vissa killar njuter av beröring av förhuden.
IlsaBlackWidow: Bra sagt!