• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (kåtis)

I båten, rakt utanför stranden.
    I bagageutrymmet.
    I kompisens säng, med folk bankande på den låsta dörren (de anade nog vad vi gjorde).
    I trädgården.
    På skotern.

• Anonym

*i simhallen
    *i bubbel pol på hotellets simhall
    *på stranden
    *i bilen på en parkering vid vägen
    *på wc på Finlands färja
    Ja lite allstans kan inte börja skriv ner allt här tar hela dan de Men blir man sugen så va kan man??!!

• Anonym

På Djurgården, fattar inte riktigt det nu men det var i början av förhållandet och jag kunde inte hålla mig. Tjejen kunde inte få eftersom hon blev störd av folk i närheten som passerade.

På en badstrand i Turkiet, fanns rätt mycket folk där men de närmaste var ungefär 100 meter därifrån.

I vattnet med folk i närheten.

Mitt ex har runkat och sugit mig när jag har kört bil men jag har aldrig fått orgasm när jag har kört.

I en sommarstuga i samma rum som min syster och hennes kille, jag ville absolut inte men det gick inte att stoppa mitt ex. Jag straffade henne på motsvarande sätt senare

• Anonym

På en brygga i medelhavet under stjärnorna och månen. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det för det var så overkligt vackert Gråter

• Anonym (Babe)

På greenen på hål 14 på en golfbana... Mitt på dagen en lördag... Ren tur att ingen kom på oss!!!

Övrigt:
    på bryggan en sommarkväll
    på stranden
    på vår altan
    på toan på en 30-års fest hos en kollega till min man
    Jag har sugit av min man när han körde bilen - vilket ledde till att ví hade sex på en parkeringsplats...

• Anonym

Så vidare häftigt kanske det inte är men jag å en FD hade sex på toaletten i en biograf innan filmen skulle börja.
    Utanför stod folket i kö.

Tillslut bankade det på dörren men det sket vi i och gjorde kalrt.
    När vi kom ut flinade alla så gött åt oss då insåg vi att "larmet" lyste ovanför toadörren...
    Vi hade stått mot väggen och så klart mot larmknappen (var en handikapps toalett) så den hade nog taktfast tryckts in.

• Anonym (störd)

I min grannes lägenhet. dom hade gått ner på krogen, jag och min kille hade nyckeln. vi hade sex i hans säng, kök och vardagsrum.
    Nu efteråt skäms jag. men då var det väldigt sexigt.

• Anonym (störd)

Kom på att jag har ju även haft sex i min killes bästa kompis säng.

även haft

utomhus sex
    toa sex
    korridor sex

• Anonym

* vid en kyrka
    * på en porrklubb
    * på solarietoaletten
    * restaurangtoan
    * tvättstugan
    * balkongen
    * i mormors säng (uhh)
    m.m :D

• Anonym

* på vår ballkong
    * i vår carport (delad med grannen)
    * på motorhuven på vår bil
    * på golvet hos en kompis
    * i en hästhage
    * på en sten i en sjö
    * i svärfars bil
    osv

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.