• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (Everything, everywhere, all at once)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 13:04:12 följande:
    Roligare än alla tråkiga fula tjockispar som inte tänder på varann längre och därför måste "krydda till" sexlivet genom att ha sex på opraktiska, otrygga ställen för att kunna känna nåt. 

Behöver man diverse konstiga kryddor i maten för att denna ska smaka något så var nog inte maten särskilt god innan. Samma princip för avtrubbade par som inte längre känner attraktion till varann, haha!
    Du har ingen aning om vad du snackar om och du kommer inte att påverka någon som vet vad de vill och har roligt i livet.

Jag kommer att le glatt många gånger av de minnena när jag är gammal och grå.
  • Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-01-02 13:36:22 följande:
    Du har ingen aning om vad du snackar om och du kommer inte att påverka någon som vet vad de vill och har roligt i livet.

Jag kommer att le glatt många gånger av de minnena när jag är gammal och grå.
    Jo, av rent logiska skäl så vet jag precis vad jag pratar om. En människa som intresserar sig för sin partner behöver inte göra nån vikt av själva platsen för sexakten. Det är bara dåliga ursäkter för en torftig relation eller möjligen ett uttryck för en knäpp exhibitionism, som inte är mer än ett billigt blottarbeteende. Ser inget kul i att umgås med folk som har blottarfasoner. 
  • Anonym (Everything, everywhere, all at once)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 13:39:09 följande:
    Jo, av rent logiska skäl så vet jag precis vad jag pratar om. En människa som intresserar sig för sin partner behöver inte göra nån vikt av själva platsen för sexakten. Det är bara dåliga ursäkter för en torftig relation eller möjligen ett uttryck för en knäpp exhibitionism, som inte är mer än ett billigt blottarbeteende. Ser inget kul i att umgås med folk som har blottarfasoner. 
    De kommer givetvis inte att berätta det för torrbollar som du, men alla som har ett socialt umgänge har garanterat någon i omkretsen som ägnar sig åt lite hemligheter ibland.
  • Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-01-02 14:00:15 följande:
    De kommer givetvis inte att berätta det för torrbollar som du, men alla som har ett socialt umgänge har garanterat någon i omkretsen som ägnar sig åt lite hemligheter ibland.
    De enda torrbollar är alla ni avtrubbade tomtar som måste ta till "kryddor" för att kunna tända på ett sexuellt scenario med partnern. Projicera inte detta på andra.

Att sedan vara en blottare är dessutom inget att stoltsera med. Något jag tror att även du begriper då du t.o.m. känner behov av att försköna och maskera ordet till "hemligheter".
  • Anonym (Absolut)

Har några väldigt tydliga minnen om inte  "officiella" på det sättet....
    Avsugen i bilen med buss bredvid, knullade samma tjej på badstrand vid Tullgarns slott. och i en sandgrop på Tylösand strand.
    Nästa kvinna - sex i hiss på vägen hem, knullade henne mot hissväggen och vi ramlade in i hallen och knullade klart med alla kläder på.
    Min nuvarande har jag fått knulla på gräsmattan och på matbordet på altanen. Matbordet höll på ett tag- framifrån och bakifrån. Gött minne!!

• Anonym (Väldigt sjukt egentligen)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 14:11:49 följande:
    De enda torrbollar är alla ni avtrubbade tomtar som måste ta till "kryddor" för att kunna tända på ett sexuellt scenario med partnern. Projicera inte detta på andra.

Att sedan vara en blottare är dessutom inget att stoltsera med. Något jag tror att även du begriper då du t.o.m. känner behov av att försköna och maskera ordet till "hemligheter".
    Jag håller med på sätt och vis men vad gör man då som vanlig ganska ful och misslyckad kille som blivit ihop med en jättesnygg tjej typ sju nivåer mer attraktiv än en själv och hon vill ha konstigt sex? Det är väldigt svårt att säga nej till konstiga saker då.
  • Alice1982

Hedvig Eleonora kyrktorn 
    På vinden på en husvisning när andra var nära 
    Flygplan 
    Tunnelbanan 
    Stadshuset 
    Gym innan stängning 
    Vasaparken 

• Anonym (Bright side of life)

Drottningholms trädgård
    Gräsmattan utanför Sveriges Riksdag

• Anonym (Nädå)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 14:11:49 följande:

I mitt fall har du fel faktiskt. Den senaste jag var tillsammans med hade jag stark attraktion till under den första tiden vi var tillsammans (upp till några år i förhållandet). Och han var en kåt jäkel så då hände det att vi hade olika typer av sex lite överallt när vi ändå var ute så mycket som vi var och kåta på varann. De olika miljöerna i sin tur förhöjde den sexuella stämningen, men det var liksom inget vi gjorde FÖR ATT krydda sexlivet. Den var jävligt kryddig i sig ändå under den tiden.

Det var när vi tappade attraktionen till varandra som vi sen bara hade lite slösex i sängen. Vi sökte heller inte upp olika platser för att krydda till det för det var ändå rätt dött mellan oss.
  • Anonym (Jim)

En landsväg i solnedgången, sommartid. Hästhagen och vidsträckta fält framför oss och i bakgrunden tät barrskog. Hennes hand letar sig ur min och söker sig till kuken som styvnar fort innanför jeansen. Hon knäpper av mig skärpet och tar min hårda kuk i munnen så djupt hon förmår, framför hästarna som nyfiket tittar på. Sen trycker jag ner henne i gruset och tar henne med kraftfulla stötar bakifrån, som ett djur, allt är mycket djuriskt! Inom bara några minuter går det för mig och jag sprutar henne full. Sen vandrar vi vidare längs vägen, hon med viss smärta, pga de vassa små gruskornen som rivit sönder hennes knän (hon bar kjol).

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.