Anonym (-.) skrev 2025-01-02 14:11:49 följande:
De enda torrbollar är alla ni avtrubbade tomtar som måste ta till "kryddor" för att kunna tända på ett sexuellt scenario med partnern. Projicera inte detta på andra.
Att sedan vara en blottare är dessutom inget att stoltsera med. Något jag tror att även du begriper då du t.o.m. känner behov av att försköna och maskera ordet till "hemligheter".
I mitt fall har du fel faktiskt. Den senaste jag var tillsammans med hade jag stark attraktion till under den första tiden vi var tillsammans (upp till några år i förhållandet). Och han var en kåt jäkel så då hände det att vi hade olika typer av sex lite överallt när vi ändå var ute så mycket som vi var och kåta på varann. De olika miljöerna i sin tur förhöjde den sexuella stämningen, men det var liksom inget vi gjorde FÖR ATT krydda sexlivet. Den var jävligt kryddig i sig ändå under den tiden.
Det var när vi tappade attraktionen till varandra som vi sen bara hade lite slösex i sängen. Vi sökte heller inte upp olika platser för att krydda till det för det var ändå rätt dött mellan oss.