• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Heather

Min favvis är mitt i natten, mitt i ett villaområde mot en låg stenmur! Inte superbekvämt kanske men oj så pirrigt!

• AnnaLilja

Helt klart midsommarnatten på höloftet på en gammal bondgård mitt i ingenstans.

• Anonym

på en bänk på stranden
    i trapphuset (han slickade mig)
    på exsvärisarnas säng
    i en soffa full med folk som sov i rummet
    på gräset på ett bostadsområde
    i en husvagn där folk låg o sov
    på en bänk i italien

med nuvarande pojkvännen har vi bara gjort det på ett udda ställe, och det var på en grusväg intill en högt trafikerad tåglinje (malmö).
    jag vill göra det lite varstans, men tror sambon är lite feg

• Arietta

Kyrkan bakom Operakällaren i stan (Sthlm)

Funderar på att gå tillbaka dit och göra det igen! Det var grymt.
    Blow den gången, får se va man kan åstadkomma denna gång hahahaha

• Kirste

Humm häftigaste ställen jag haft sex på?
    På balkongen,
    tåget
    trappuppgången,
    Ja det finns fler ställen men dom vågar jag inte skriva upp

Stolt mamma till William 991016 & Linnéa 051210
  • SweetBaby

I skogen där de precis börjat hugga ner träd så det var helt öppet. Om någon hade kommit hade vi blivit upptäckta med en gång. Det var lite spännande.

• Anonym

på en parkering  en gong i skogen men vi såg inte att  det var ett myr bo  så jag skrek och hoppa upp dom bet mig i rumpan hahhahh
    på stranden i italien 

• Anonym

Samma som Annalilja, på ett höloft alltså men mitt under pågående midsommarfest

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.