• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym

Jag har haft sex i en boxningsring! Andra småroliga ställen är på läktaren på Malmö Stadion och på ett solarium...

• Anonym (=P)

Har haft sex i hissen i Kungsträdgårdens hiss ;) .. Hehe.. Precis när han håller på att knäppa byxorna så kommer det in två killar.. Dom fattade direkt.. "stör vi" Haha..

• Hemligtjej24

Ja du

Svärisarnas säng
    På stranden
    I baksätet på hans bil
    i sjön där fler badade
    Hos våra kompisar (dom märkte inget)

• Anonym

I en lastbil!

På köksbordet hos mina svärföräldrar medan min svärfar var på övervåningen för att leta efter något!

• Plupp

På en skoter! Ski-doo Scandic om jag inte minns fel, på en frusen tjärn, Solen sken och elden sprakade, ganska mysigt faktiskt...

• Fnutten

Handikappstoan på Moderna museet i Sthlm

• Anonym

På skrivborden i skolans datasal,flygplan,tåg, vattentonet, stranden,skogen,mmmm

• Anonym

På balkongen, i solstolen, grannarna kunde säkert se...Han drog bara undan trosorna,då jag satt där.

• Anonym (vill oxå)

Gud vad modiga ni är!! Jag kan inte slappna av på andra ställen än i sängen... knappt i soffan hemma ens. Gud vad tråkig jag är!!

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.