• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (KÅT)

Fan va kåt man blir av denna tråden!!!

• Anonym

På altanen, på kk'ns kontor, i bilen, i en skogsdunge intill en trafikerad väg, en annan skogsdunge 10 m från festen vi var på...
    Om det var så häftigt vet jag inte men det är väl de udda ställena med risk för upptäckt. Skogsdungar är för övrigt inget bra, vi fick mängder med myggbett. :-/

• Afterski

Jag hade det underbart skönt på en fjälltopp mellan Riksgränsen och Björkliden. Vilken härlig känsla det är att ha sex utomhus!!! Har även trevliga minnen från vårt sängköp på EM, vi hamnade på kundtoaletten, red av min man. Även bestående underbara minnen från härliga utlandsresor där vi haft sex lite varstans, stranden, poolen, provhyttar mm.

• Anonym

Provhytten på lindex är absolut bäst, sen har vi ju i skogen, svärföräldrarnas säng, baksätet på bilen för att nämna några favoriter

• Anonym

Skogen, bakom ett elhus, bilen, någon annans trädgård, kompisars toalett osv.

• Anonym

I skogen
    på stranden
    i vattnet med massa folk runt omkring
    på en toa intill en av Göteborgs största badstränder när vi blev för ivriga för att vara kvar i vattnet
    i garaget
    på ett biljardbord
    svärföräldrarnas säng
    Paradisbadet i Örnsköldsvik - olika platser där
    kompisarnas toa
    en toa på Hotell Kittelfjäll strax innan 12-slaget vi millenieskiftet
    toa på IKSU-spa samt i en pool där, medans övriga familjen simmade i bassängen
    - listan kan nog göras längre. Allt sex med samma kille! Å, jag som tycker att vi aldrig hittar på något

• Bempa

Hihi, har en kompis som gjort det överallt, o jag menar överallt. Men hennes mest udda ställe är i en tennis-domar-stol

Hur 17 gör man det liksom?????

• Anonym

1. På en handikapp toa på en camping
    2. I husvagn på camping folk tittade lite konstigt på vagnen.
    3. En buss
    4. Fotbollsplan
    5. Skolgård
    6. Badplats
    7. Paradisbadet i Ö-vik
    8. Biograf ( avsugning)

• Anonym (ung)

Oj det finns att välja på de mesta skedde dock för ett antal år sedan har blivit lugnare,trist?

I sjön med massor andra badande omkring mig
    Längst bak i buss
    Toaletter lite vartstans
    Bilen
    Museum
    Kyrkor (2 st)
    Omklädningsrum
    I en lekpark (jag vet var ung om dum skulle kännas alltför fel idag)

etc.

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.