• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (kul tråd!)

Jaha, då ska vi se.

- Under en fest på högskolan smet nuvarande maken och jag upp på översta våningen och hade sex.

- På djupt vatten i en sjö med kompisar som höll på på bergsklippan bredvid (länge sen). Rekommenderas inte, inte helt lätt att ha sex och trampa samtidigt...

- I samma rum som en sovande kompis (läääänge sen)

- Allmän tvättstuga med fönster ut mot gatan med maken

- På världens minsta toalett på en pub i Dublin en söndag eftermiddag tillsammans med en 10 år yngre irländare som jag hade en kortare historia med. Bartendern kom ner och avbröt oss fly förbannad. Våra irländska vänner (som inte är lättchockade och gör både det ena och det andra) var rätt sura på oss och meddelade "att så gör man inte på Irland!" Men lite spännande var det allt.

- Hade en historia med en gift man på mitt jobb för ett gäng år sen (inget jag är stolt över), vi hade sex i konferensrummet på kvällen framför stora fönster och där huset mittemot stod väldigt nära och där det bodde privatpersoner

- I Versailles slottspark med maken. Turisterna var runt omkring där vi låg hela tiden. Superhäftigt!!

- I somras på Gotland en riktigt het sommardag bredvid en bilväg och massor med hus. Ute på en öppen plats med solskenet gassande, heeeelt underbart!!!

• Anonym (hihi)

hahaha älgpass anonym... tack för tipset... snart är det jakt... ska nog fråga om jjag får hänga med gubben

• Anonym

Längst bak på en bio så red jag min dåvarande kille medans filmen gick.Jag satt på honom med ryggen mot.
    Bakre raden var tom men annars så var det ganska fullsatt.

• Anonym (mmmm)

Måste lägga till en...
    Hade sex på köksbordet igår, precis framför fönstret, som var lite halvöppet... och jag är inte direkt känd för att vara tyst när jag får orgasm... kanske ska tillägga att vi bor på bottenplan
    Undrar hur mycket det hördes ut...

• Mamma Jessis

Med maken:

I tvättstugan då han var student och jag hälsade på honom där han då bodde....

Med ett ex (eller vad man nu ska kalla honom):

På en handikapptoalett på skolan vi gick (i vuxen ålder... )

Andra (ONS eller KK):

Längst upp på en brits i en liggvagn med fem perwoner sovande i kupen och mina kompisar sovande i kupen bredvid....

• Anonym

I vattenbrynet på Dominikanska republken
    I vattnet -"-
    I vattnet i turkiet
    I en allmänn tvättstuga i vårt hyreshus

• Anonym

Glömde på svärisarnas altan (med en granne på taket bredvid som upptäckte oss)

• Anonym

På en camping i bilen på öland. Kanske inte så häftigt men min sambo råkade trycka på bromspedalen hela tiden, så det blinkade över halva campingen. Detta fick vi reda på dan efter av våra kompisar som sov i tältet bredvid bilen.

• Anonym (drömmer)

Vad häftiga ställen ni har haft sex på

Själv så drömmer man sig bort ibland och önskar att man kunde ha sex lite galet utomhus...
    men mannen går inte alls igång på det, det är omöjligt nästan

Närmast jag kommit är poolen utomlands men då höll vi knappt på i 2 min(var inte ens fullbordad)
    och bara hemma hos svärföräldrarna
    shit vad tråkigt...

Sitter och läser era inlägg och , dagdrömmer

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.