• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Jag hade ett förhållande med en äldre kvinna, vi åkte färja ut till en av dem största turistöar i skärgården. Hittade en liten ensam dunge, väl där knuffade hon ner mig på rygg, slet av sig sina shorts under tiden hon sög mig hård. Hon gränslade mig snabbt och red mig som ett djur, kunde inte hålla emot utan sprutade i henne rätt omgående. 

Precis när vi hade kommit båda två så hör vi röster, hann nätt och jämt skyla oss så kom det 30-40 personer som gick en guidad runda 🤣

• Anonym (Helena)

Häftigast av alla märkliga platser är kyrkor för mig! Jag och mitt ex har haft sex i jättemånga kyrkor runtom i landet! Det blev en grej för oss att vart vi än åkte så skulle vi hitta en kyrka att göra något sexuellt i! Det är inte tabut med religion som gör det utan mer byggnaden som en kyrka är! Riktigt bra minnen av Uppsala domkyrka, Nikolaikyrkan i Örebro, Västerås domkyrka och Västerviks kyrka. Men allra roligast var lilla kyrkan på Visingsö med avkapad topp där det är som en pytteliten terass!! Jag blev så höjdrädd att jag förblev stående på alla fyra när jag kom upp. Mitt ex kom direkt bakom mig, lyfte upp min kjol och ..Skäms

Annars är de gamla kvarteren på Skansen och den sidan utav Skansen riktigt roligt att ha sex på! Det finns hur många ställen som helst där!
    Men om jag skulle rekommendera någon plats så är det kyrkor! Utomlands också!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (G)

Undrar hur många av tjejerna som även fått orgasm på ett häftigt ställe, tror det är ytterst få.

Anonym (Helena) skrev 2025-01-09 15:49:12 följande:

Häftigast av alla märkliga platser är kyrkor för mig! Jag och mitt ex har haft sex i jättemånga kyrkor runtom i landet! Det blev en grej för oss att vart vi än åkte så skulle vi hitta en kyrka att göra något sexuellt i! Det är inte tabut med religion som gör det utan mer byggnaden som en kyrka är! Riktigt bra minnen av Uppsala domkyrka, Nikolaikyrkan i Örebro, Västerås domkyrka och Västerviks kyrka. Men allra roligast var lilla kyrkan på Visingsö med avkapad topp där det är som en pytteliten terass!! Jag blev så höjdrädd att jag förblev stående på alla fyra när jag kom upp. Mitt ex kom direkt bakom mig, lyfte upp min kjol och ..Skäms

Annars är de gamla kvarteren på Skansen och den sidan utav Skansen riktigt roligt att ha sex på! Det finns hur många ställen som helst där!
    Men om jag skulle rekommendera någon plats så är det kyrkor! Utomlands också!

Har varit i Västervik flera gånger och där finns de ju många kyrkor, vilken sexade ni i? 
  • Anonym (Skogstokig)

Stående Bakifrån mot en sten vid en liten skogssjö. Det var inom synhåll från en liten sportstuga, men tidigt på sommaren och inget folk i faggorna.(?)

I en kolsvart, regnblöt Septemberskog. Först mot ett träd, sedan på den fuktiga marken, men vi kunde inte hålla oss ( förbjuden frukt..)
    Samma frukt på hallmattan, Vi hann inte längre!

• Anonym (Helena)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2025-01-09 23:43:15 följande:
    Har varit i Västervik flera gånger och där finns de ju många kyrkor, vilken sexade ni i? 
    Jag var tvungen att googla..   Glad S:t Petri! Den som ligger centralt. Väldigt fin kyrka! Tungan ute
  • Anonym (Nick)

Absolut förbjudet var när min kk sommarjobbade inom hemtjänsten och jag mötte upp henne hemma hos en kvinna och vi hade sex i kvinnans vardagsrum när hon låg i sin säng. Kvinnan ropade flera gånger och undrade om hemtjänsten var kvar och vad de gjorde. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Nick) skrev 2025-01-10 13:16:49 följande:

Absolut förbjudet var när min kk sommarjobbade inom hemtjänsten och jag mötte upp henne hemma hos en kvinna och vi hade sex i kvinnans vardagsrum när hon låg i sin säng. Kvinnan ropade flera gånger och undrade om hemtjänsten var kvar och vad de gjorde. 

Jag brukar inte bry mig om folk har sex i kyrkor eller hemma hos nån på nån fest eller så. Men bryta mot sekretesslagen för att ha sex hemma hos en äldre kvinna är det sjukaste jag hört. Så otroligt jävla respektlöst! 
    Anonym (Helena) skrev 2025-01-10 08:14:16 följande:
    Jag var tvungen att googla..   Glad S:t Petri! Den som ligger centralt. Väldigt fin kyrka! Tungan ute
    Var det den röda så har jag varit inne i den, måste vara udda att ha sex i en kyrka. 
  • Anonym (Toyboy)

när jag som 22-åring satte på mammas 55-åriga kusin i gäststugan under min systers studentfest :) från och till var jag hennes älskare under flera års tid innan hon dumpade mig för en annan yngre man :)

Anonym (Toyboy) skrev 2025-01-11 23:38:36 följande:

när jag som 22-åring satte på mammas 55-åriga kusin i gäststugan under min systers studentfest :) från och till var jag hennes älskare under flera års tid innan hon dumpade mig för en annan yngre man :)

Så jävla hett! 
  • Anonym (Lilla jag)

Hälsade på en klasskompis några dagar en sommar. Medan hon jobbade hade jag sex med hennes farsa i föräldrarnas sovrum. 
    Han var lite överkåt och kom ganska så fort.
    Hade även sex med samma person utomhus i deras båthus under en sommarfest

• Anonym (Helena)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2025-01-11 22:28:35 följande:
    Var det den röda så har jag varit inne i den, måste vara udda att ha sex i en kyrka. 

Ja den är röd. Jättefin kyrka!

hahahaha! Ja det häftiga med att ha sex i en kyrka är att det känns udda! Det finns ofta små utrymmen på olika ställen i en kyrka där man kan smyga undan! Eller så tar man en vanlig kyrkbänk!

• Anonym (sexy)

Ute i trädgården under pågående bröllopsfest för tjejens väninna 

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.