Inlägg från: Anonym (Helena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helena)

Häftigaste stället du haft sex på.

Häftigast av alla märkliga platser är kyrkor för mig! Jag och mitt ex har haft sex i jättemånga kyrkor runtom i landet! Det blev en grej för oss att vart vi än åkte så skulle vi hitta en kyrka att göra något sexuellt i! Det är inte tabut med religion som gör det utan mer byggnaden som en kyrka är! Riktigt bra minnen av Uppsala domkyrka, Nikolaikyrkan i Örebro, Västerås domkyrka och Västerviks kyrka. Men allra roligast var lilla kyrkan på Visingsö med avkapad topp där det är som en pytteliten terass!! Jag blev så höjdrädd att jag förblev stående på alla fyra när jag kom upp. Mitt ex kom direkt bakom mig, lyfte upp min kjol och ..Skäms

Annars är de gamla kvarteren på Skansen och den sidan utav Skansen riktigt roligt att ha sex på! Det finns hur många ställen som helst där!
    Men om jag skulle rekommendera någon plats så är det kyrkor! Utomlands också!

• Anonym (Helena)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2025-01-09 23:43:15 följande:
    Har varit i Västervik flera gånger och där finns de ju många kyrkor, vilken sexade ni i? 
    Jag var tvungen att googla..   Glad S:t Petri! Den som ligger centralt. Väldigt fin kyrka! Tungan ute
  • Anonym (Helena)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2025-01-11 22:28:35 följande:
    Var det den röda så har jag varit inne i den, måste vara udda att ha sex i en kyrka. 

Ja den är röd. Jättefin kyrka!

hahahaha! Ja det häftiga med att ha sex i en kyrka är att det känns udda! Det finns ofta små utrymmen på olika ställen i en kyrka där man kan smyga undan! Eller så tar man en vanlig kyrkbänk!

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.