• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym

I skogen alldeles bredvid ett elljusspår... mitt i allt så kollad jag upp och såg en hund typ 2meter ifrån oss. 20meter ifrån oss så var vovvens matte...

Fick snabbt på oss byxorna och drog därifrån.

• Anonym

På en skolgård (dock kvällstid!) mitt i stan, mot en rostig bil i tyskland, eller i en trätrappa på marstrand. Mina tre i top..ha ha.

• Anonym

Underslafen på en våningssäng med en vilt främmande människa i överslafen...
    Nöden har ingen lag!

• Anonym

Ha ha, den är på min fjärdeplats (jag som skrivit ovanför), fast vi låg i överslafen i ett rum på ett vandrarhem. Främmande människor överallt med andra ord..Förhoppningsvis var killen under lite dragen o vaggades lugnt till sömns av skalven...hjälp

• Anonym (T)

I Varberg i havet.
    I Spanien i poolen.
    I trädgården på tomten (inga nära grannar dock)

• Anonym (Kräftan)

Sovplatserna i sommarstugan är inte många. Efter kräftskivan blev det trångt. Jens fick lägga sig på ena sidan i dubbelsängen. Jag hamnade i mitten. På morgonen kände jag en hand på mitt lår. Jag höll ihop låren, men alkoholen gjorde nog att mina spärrar släppte. Jag la mig så han kom åt med fingrarna. Jag skäms, med helt ärligt var det upphetsande att ligga bredvid min sovande man och samtidigt känna fingrarna från Jens, som är en superpudding.

Har nog aldrig träffat någon man som är så skicklig med sina fingrar som Jens. Jag blev därför lite besviken när han helt plötsligt slutade. Sen kom chocken. Det var ingen tvekan om vad som tryckte mot min bak. Sen gjorde jag det oförlåtliga. Jag putade upp med stjärten så att han skulle komma in. Sakta, ljudlöst, bit för bit trängde han in.

Att jag klarade att vara tyst när orgasmen exploderade i min kropp fattar jag inte än idag...

• Anonym

Anonym (Kräftan): m a o var du otrogen i sängen bredvid din man?!

• Anonym (Kräftan)

Har aldrig gjort om det....men det har ju inte varit någon mer kräftskiva.....

• sassa85

va?!
    När din man låg i samma säng?!!!!!!!!

• Anonym (Kräftan)

Det är inte OK att göra som jag gjort. Man får inte göra så!

En litenliten ursäkt ändå:

Min man vet att jag älskar sex.
    Min man vet att jag gärna skulle vilja ha med en extra man, någon gång.
    Min man har sagt att han kanske skulle bli kåt om han såg mig med en annan (fast han vill ju helst att det är en tjej, men en tjej är no no för mig)

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.