• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym

utanför Tyresö slott på gården...i det gamla lusthuset..
    på någon strand, i en gångtunnel, i ett p-hus...Allt hände för över 10 år sedan. Nu har det väl blivit på en avskild parkering efter E4 med gubben när vi hade semester...

• Meisje

Vid sidan av parkeringen Heden,Avenyn..alltså MITT I STAN! smiidigt..

• Erica27

I en provhytt på MQ i centrala Stockholm.

• Zocute

På T-banan med min dåvarande pojkvän (när jag var 18)

eller varför inte framför en brasa vid vattnet i sommras - underbar!

• Anonym

På en byggställning inomhus när vi byggde vårt hus...Mannen e snickare så det var väl en liten dröm för honom e´klart...

• Anonym (älskar sex)

1.på en öde ö på västkusten
    2. i en sån där stor kruka med en massa blommor i under en bröllopsfest.
    3. mot ett elljus i skogen
    4. i bilen
    5.på balkongen i thailand
    6. i skolan på toaletten i killarnas omklädningsrum (helt underbart fick vi för oss mitt under lektionen ja o mitt dåvarande KK att vi blev kåta)
    7. i en stuga i fjällen på natten men hela stugan var full av sovande familjemedlemmar.

• diamonden

*En toalett på liseberg haha :D

* Bubbelpool på ett bad

* På en åker

* I bilen

* På en bro mitt i natten (fulla båda två)

* I en sjö

* På en brygga

• AnneLine

- På tvättmaskinen är ju helt klart en hit!! Om den är på är det ju också lite spännande.. Om jag sitter på tvättmaskinen så blir den perfekt höjd.. *hihi*
    - I badkaret(jacuzzin) är ju också enormt mysigt.. Levande ljus, massa bubbel och mysig musik..

♥Älskar min ♥Christian♥ och längtar efter barn♥
  • Anonym

Det som smäller högst för mig är de gånger jag gjort det ute i naturen. Under stjärnorna, i skogen, på fält...

I somras lärde jag känna en skitsnygg kille på en festival och hade sex med honom på ett fält i den stjärnklara natten. Efteråt låg vi där i gräset och jag såg ett stjärnfall. Det var vackert.

Jag har också haft mkt sex på skoltoaletter och dylikt, men det tycker jag inte är SÅ jäkla kul direkt...

• Adfri

I en soffa under ett täcke, när det satt en intet ont anande männsika i andra soffan och såg på TV med oss. Det blev lite mer MYS i den myskvällen än vad han vet om...

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.