• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • tissen82

på ett industri område i stockholm på en "parkbänk"

• Anonym (jag)

den här var inte häftig hehehehe men rolig hehee

vi var in i en lagård med tusental får runt om. det var minus 30 ute o jag skulle följa med min föredetta o mata djurerna där bland alla djur gjorde vi det

skäms att visa vem jag är det är förstångligt visst hehe

:)

• Anonym (jag)

o alla djur runt om va "bääää bääää bäää....

• Anonym (mmmm)

I skogen
    I en provhytt (hann aldrig avsluta den )
    I en bil, parkerad längs E4:an
    På en äng

När lusten faller på så...

• Arietta

*Vid Nämforsen i Näsåker bland alla j-la mygg, det blev mer myggdans än sex, haha, men det var vacker vacker utsikt, och det blev snabbt och intensivt

*I kyrkan bakom Dramaten i sthlm

*På en motorhuv ngn stans efter Gävle

• Anonym (HiLife)

Bästa exebitionist: I garderobskön medans vi väntade på att komma fram och få våra jackor. Vi hann liksom inte hem till henne...

Mest spektakulärt: På ett tak i Stockholm under WM i fyrverkeri.

Bästa snabbis: I hissen på väg upp till kontoret. 21 våningar.

Bästa främling: I tvättstugan. Man ska inte kommentera underkläderna för tjejen som tvättar samtidigt... Har aldrig sett henne efter det.

• Anonym (HiLife)

Glömde en... I en bastu ute i skärgården. Är fortfarande vansinnigt förälskad i den kvinnan.

• Anonym (ute)

i ett litet lusthus bredvid en gångväg, det var snorkallt och hårt, men det gick hehe

på en lång bro över till en ö i skärgården, under stjärnorna bara han och jag

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.