Inlägg från: symaskinen |Visa alla inlägg
  • symaskinen

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Jag ska städa idag...vi ska ha hemgrupp ikväll och då får det ju se representabelt ut.

• symaskinen

Fru kreativ: Usch då!!! Inte kul alls. Har själv aldrig haft migrän, men har haft spinal-huvudvärk och det var hemskt. Då fick jag också ligga på akuten. Det positiva med det var ju att föda barn inte alls var så farligt i sammanhanget ! Ja, du får se till att knapra järntabletter...och gläm dom inte! Krya på dig!

• symaskinen

Här strular det fortfarande...just nu så blev det jättekonstigt!

• symaskinen

Jag har förut frågat om hur man beställler från continenta och jag tror att Snobben svarade. Nu kommer en följdfräga...

Ska man själv räkna ihop summan i mailet...eller räcker det med art.nummer, färg, mängd?

• symaskinen

Anna ML: Tack! Ja, postförskott visste jag om .

• symaskinen

Missix...ska vi inte gå ut och göra vår relation offentlig ? Vad säger du ?

GRATTIS BEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ser ut som om jag ska få betalt för mina smycken i förväg...och så får mamma & pappa en liten del. . Då kan jag fortsätta med mina pärlinköp och få ihop fler smycken till julmarknaderna .

• symaskinen

...jag är bara tvungen att skriva ett till så jag blir inlägg nr 2006 ! Är det fredag eller är det fredag...Tihi!!!

• symaskinen

Visste ni???

Rätt var det är som man sitter och pratskriver i en tråd, så skriver man med en man känner, men som man inte visste att man kände!!!

Det visade sig att Missix varit hemma hos mig och jag hemma hos henne ! Våra karlar känner varandra !...men nu bor ju jag ca 50 mil bort och det var ett tag sen vi sågs . Tänka sig vad FL-världen är liten !

• symaskinen

Nu har jag gjort en order hos continenta...o vad nervös jag är...hoppas jag gjorde rätt !

...lagt en order heter det nog !

• symaskinen

Nina:
    Swarovskifavoriter; montanablå, heliotrope, vitrail, comet argent !

Bubblare: Fuchia, light sapphire

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0