Tråden för smyckestillverkare 5.0
Jag ska städa idag...vi ska ha hemgrupp ikväll och då får det ju se representabelt ut.
Jag ska städa idag...vi ska ha hemgrupp ikväll och då får det ju se representabelt ut.
Fru kreativ: Usch då!!! Inte kul alls. Har själv aldrig haft migrän, men har haft spinal-huvudvärk och det var hemskt. Då fick jag också ligga på akuten. Det positiva med det var ju att föda barn inte alls var så farligt i sammanhanget ! Ja, du får se till att knapra järntabletter...och gläm dom inte! Krya på dig!
Här strular det fortfarande...just nu så blev det jättekonstigt!
Jag har förut frågat om hur man beställler från continenta och jag tror att Snobben svarade. Nu kommer en följdfräga...
Ska man själv räkna ihop summan i mailet...eller räcker det med art.nummer, färg, mängd?
Anna ML: Tack! Ja, postförskott visste jag om .
Missix...ska vi inte gå ut och göra vår relation offentlig ? Vad säger du
?
GRATTIS BEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det ser ut som om jag ska få betalt för mina smycken i förväg...och så får mamma & pappa en liten del. . Då kan jag fortsätta med mina pärlinköp och få ihop fler smycken till julmarknaderna
.
...jag är bara tvungen att skriva ett till så jag blir inlägg nr 2006 ! Är det fredag eller är det fredag...Tihi!!!
Visste ni???
Rätt var det är som man sitter och pratskriver i en tråd, så skriver man med en man känner, men som man inte visste att man kände!!!
Det visade sig att Missix varit hemma hos mig och jag hemma hos henne ! Våra karlar känner varandra
!...men nu bor ju jag ca 50 mil bort och det var ett tag sen vi sågs
. Tänka sig vad FL-världen är liten
!
Nu har jag gjort en order hos continenta...o vad nervös jag är...hoppas jag gjorde rätt !
...lagt en order heter det nog !
Nina:
Swarovskifavoriter; montanablå, heliotrope, vitrail, comet argent !
Bubblare: Fuchia, light sapphire