Inlägg från: symaskinen |Visa alla inlägg
  • symaskinen

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Uuuah! Har ätit alldeles för mycket idag! Fört hade vi fredagsmiddag med tacos och sen pannkakor till kvällsmat...min kropp är attackerad av socker och mjöl!!!! Sitter och jäser nu!!!

Ska få tummarna loss och fota smycken snart har blivit en del nu !

• symaskinen

NennasuS: ! Ja...så har man så trevligt och tycker man orkar äta jättemycket...och sen kommer det liksom efteråt !

Har nu nya bilder i galleriet! VÄLKOMNA!!! !

• symaskinen

Hejhopp! Nu har maken bytt hårddisk i min dator, höll på med datorerna hela dagen igår. Så nu är jag här igen !

• symaskinen

Sabre135: ! Ja visst är det svårt att bestämma sig ibland om man är nöjd eller inte ! Då brukar jag också tänka att jag nog mest är nöjd !

Tittade på det där "Söderlund & Bie" på svt1 förut. Blev riktigt inspirerad till att städa...tänk ca 1000kr för städhjälp 1gång/veckan, då sparar man ju 4000kr/månad på att städa själv - FANTASTISKT!!!!!!!!!

• symaskinen

Hejsa Blejsa alla nya på tråden !

majtjo: Fina smycken ! Såg att du bor i Malmö...göttigt! Är uppvuxen där, så vi kanske har gått på samma skolor ?

• symaskinen

Angående TV-shop-trixet, så kan man ta aluminiumfolie (som man vanligen har hemma ) och salt i...och vatten, sen lägger man i objektet som ska snyggas upp. Se bara upp med att inte ha det i för länge, då ytan kan bli nött. JAg har gjort detta med massa oxiderade föremål och det har funkat bra, dock har jag aldrig gjort det med kedjor.

• symaskinen

Snobben: HAHAHAHA! Missade ditt inlägg !

• symaskinen

Snobben: ! Då fick jag svar på något jag gått och tänkt på ett tag...att lösenordet var alldeles för lätt för att vara slumpmässigt valt åt mig ! Tänkte att det nog var ett allmänt, men har inte tänkt på att fråga !

• symaskinen

Usch! Jag vill också gå på symässa !!!!

Ska göra någon halsbandsdisplay nu snart tror jag...spånar lite ! Blir lite nervös på alla smyckespåsar som ska hinnas sys innan marknaden också, det börjar dra ihop sig...fast jag vet ju inte än om jag är uttagen till att stå där....pirrigt!!!

• symaskinen

Sirlig: 2 julmarknader i Wadköping i Örebro ! *HOPPAS* *HOPPAS*!!!!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0