Inlägg från: symaskinen |Visa alla inlägg
  • symaskinen

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Hej på er alla! Igår fick jag blommor av maken helt oförhappandes!

Jag har ett halsband i mitt galleri som är vitt med kopparglitter...någon som kan säga vad det är för material? Det känns kallt när man tar i det :-9.

Teardevil: Runda 9mm tycker jag är bra tags !

oj! redan en ny tråd!

• symaskinen

Jag väntar på makens csn ! Nu har jag slaktat 3 st halsband från Indiska. Massa med antikguldsmellandelar ! Kanske inte så väldigt äkta...men vad gör det !

• symaskinen

Angående hängande i andra trådar som det pratades om i förra tråden, så brukar jag hänga i:

"Tråden fyller 1 år: Kristna se hit! (del 5)"

"Våra bästa år -inga spolilers- del 4

( Ja...ja vet..den suger...men jag är fast...och så är jag faktiskt mammaledig och då ska man titta på såpor )

"Barn födda -00"

Sen har jag en fallenhet att svara i "Stämmer in på dig"-trådar !

Omröstningar är också kul...och religionstrådar...men jag blir nästan alltid så engagerad i dom så jag försöker undvika dom ! TAr för mycket energi !!!

• symaskinen

Usch! Nu har jag verkligen ångest! Snart är det dax att köpa pärlor och jag börjar tänka att pengarna inte räcker...tänk om det kommer någon oförutsedd avgift så säger mannen att vi får nog dra in på alla exrta inköp...hemska tanke!

• symaskinen

Ingen som vet vad mitt halsband är gjort av ?!?!?!

Ni som kör med kedja...vilken storlek brukar ni ha?

• symaskinen

Snobben: Tack för ditt utlåtande . Jag tror själv att det är glas för det ser lite ut så på en av pärlorna men jag är väldigt osäker.

Ja, jag hittade lite teckningar när jag städade och tänkte att dom kan jag ju fota och lägga in ! När jag var gravid så älskade jag pantone-lukt !

Aiwendil: Min lilla är också snäll. Vi lägger henne vid kl 21.00 sen vaknar hon ca 04.00 då lägger jag henne i vår säng och ammar, sen sover vi sött där allihopa till kl. 07.30...då är dom stora hungriga . Nu har hon varit lite kinkig och haft svårt att somna för hon har precis fått sin första tand. Får hon bara sova i mammas och pappas säng och snutta med kuddarna så är hon nöjd . Dom andra två har varit likadana.

• symaskinen

Usch! Jag har ingen inspiration alls ! Allt jag gör blir bara fult och så pillar jag isär det igen !!!

• symaskinen

*AAARRRRRG*
    Jag visste det! Jag visste det! Nu har det soppat sig med pengarna iallafall!!! Maken hade räknat fel på lönen så det blev inte så mycket som han trott...det var inte sååå stor skillnad - men- jag ska betala tillbaka till csn denna månad och det hade jag glömt...usch!!!! Tycker det är knäppt att man ska betala tillbaka när man är föräldraledig. JAg ska ju fortsätta läsa i vår!!!

• symaskinen

Nina: Då kan vi bilda klubb! Har noll inspiration...allt blir bara fel !

• symaskinen

april: Angående herrsmycken så har jag en man som gillar fiske...fiksedrag är råa och bra till smycken också ( om man avlägsnar alla eventuella krokar!!!).

Nillane&Bemma: Usch ja tråkigt med pengabekymmer...men jag är iallafall glad att inte mannen blev sur att jag hade glömt bort den. Han sa tillochmed att det säkert fanns utrymme ändå till en mindre pärlbeställning så att jag kan beställa det jag ska ha från pandahall nu och resten nästa månad .

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0