Tråden för smyckestillverkare 5.0
NennasuS: Jag har sett på rum&ram och på continenta.
NennasuS: Jag har sett på rum&ram och på continenta.
Nu är gallerit uppdaterat !
Sirlig & Anna ML: ! Ni är för roliga!!! Tack så mycket! Ja, hon är rätt go´
!
Fy Fy FY på er alla...som lägger in en massa nya länkar som man bara MÅSTE kolla på...och så upptäcker man en hel massa nya saker man vill ha och som bara är såååå fint och...och ...och...*PUST*!!!
Ojdå! Så balisilver och tibetsilver är inte samma sak! Där ser man. Jag trodde att det var som coca-cola vs pepsi liksom.
Bra att veta ! Däremot visste jag inte att balisilver alltid var silver utan trodde det var olika.
Idag har jag skickat 2 paket med smycken för 4580kr. Snacka om att jag är nervös...hoppas verkligen att det kommer fram som det ska!!!!!
Sirlig: GRATTIS!!!
Idag ringde min mamma och sa att paketen med smycken hade kommit fram, så nu kan jag andas ut !
Bemma: Ja, jag fattar inte heller hur man citerar eller svarar på inlägg. Trycker på knapparna, men inget händer.
Badprinsessan: När vi flyttade ftån Malmö så upptäckte vi att man säger ostkrokar här i Örebro...och det är ju helt fel!!! JAg menar...vad står det på påsen???...Precis! !
Ostbågar är JÄTTEGOTT!!! Helst ska man öppna påsen dagen innan och låta dom ligga och bli lite mjuka, då smakar dom mest.
Nu måste jag köpa fler örkrokar...men dom ska jag inte äta. Idag hoppas jag att mamma har tagit med sig smycken på jobbet...oooooh vad jag är nyfiken!!!
Hmmm...det funkar nog bara då om man har PLUS !
Leonora:
Då kanske du skulle starta en finsk webbshop . Det verkar ju inte vara så bra utbud och priser.
Lenora menade jag juh!!!!
...här tycks det också vara stängt för idag !
Var inne på en klädshop och såg ett fint smycke. Då tänkte jag att jag kunde göra något liknande av pärlor jag hade, så gick jag för att rita ner ide´n. Då upptäckte jag att jag redan ritat ner precis samma sak - UTAN - att ha sett bilden i webbshoppen. Ibland blir man rädd för sig själv!