• Anna1985

Mammaledig i Bromma/sthlm

Hej...

Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...

Ciao.../ Anna

• Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm
  • Linniz

Ok, så om vi ses 12.30, det blir bra för då kan Simon äta sin lunch hemma! Men vill ni ses i stan eller i Bromma sundbyberg?? Jag bor ju själv i Upplands Väsby så för mig kvittar det

• FridaS

ja jag ses gärna lite utanför stan, gillar inte stan så värst mycket, men kan anpassa mig. beror ju på vädret med, vad vi ska göra.

• Linniz

Ja, det brukar vara lite lugnare utanför stan, va inne i stan idag och det var hur mycket folk som helst!!! Jag fikar gärna, man vet ju inte hur det blir med vädret, det har ju varit lite ostabilt nu

• FridaS

fika blir bra, hoppas bara aurora vill sitta still alla ni andra har ju små pluttar. men det löser sig. vart utanför stan ska vi ses då?

• FridaS

detta var ingen aktiv tråd om man säger så. blir det nåt på måndag?

• Linniz

Haha nej det är ingen aktiv tråd direkt..Men jag har inte så stor koll på vart man kan gå i solna/Bromma vet du ngt bra fika ställe där barnvagnarna får plats?? Simon gillar inte direkt att sitrta still han heller men vi får se hur länge de orkar!

• FridaS

det enda jag vet som funkar bra med barnvagnar o så e vällingehus i vällingby. det är som kungshallarna typ, massa olika resturanger i samma hus och det är jättestort så man får plats med vagnar. det finns fik där med så..
    sen om dom inte vill sitta still får man väl gå till nån park...

• FridaS

ja det ligger precis mittemot tunnelbanan. undrar om det e några mer som ska med...

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm