Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
vart tog alla vägen?..
Hej
Kom på att jag hör ju inte hemma här bland unga föräldrar-såg inte att det var det. Är ju född -73!! Så ha det fortsatt trevligt!
Hallå hallå, nu är jag hemma iallf. Blir det nåt?
Linniz - det verkar som att dom flesta i denna tråd e bortresta, men jag e hemma, och träffas gärna o har picnic eller liknande, passar nästan när som var har du varit då? haft trevligt?
Hallå! Jag har varit hos en kompis i Linköping som precis fått bebis, jätte söt och mini liten Jag träffas gärna nån dag nästa vecka! Är så borta när det gäller dagar, måste handla en ny kalender
okej, vad roligt! det känns ju som en evighet sen aurora var min liten. tiden går fööör fort.
ja men vi får väl ta och bestämma nån dag nästa vecka då.
nu e vi hemma från norrland...blev de nån träff??
Iluna - ja det blir det nog, om några vill nån får komma med datumförslag så får vi se vilka som kan när.
FridaS: ja man fick nästan en chock över hur liten hennes bebis va, fast den va alldeles normal stor Trodde att sonen fortfarande var så liten men han såg ut som en jätte bredvid den lilla!
När vill ni ses? Slutet av veckan?? Början av nästa??
jag kan inte nu i veckan, men nästa vecka kan jag!