Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
FridaS: Tack tack :)
Vart bor ni andra? Jag bor I bro.. har en dotter på 5 mån. Själv är jag 19.
jag bor i råcksta och har en dotter på 15 månader, är själv 22.
Naijna: Hejhej
åå jag e så glad, vi har just varit o kollat på barnvagnar, och hitta en som jag tror e perfekt, emmaljunga scooter, svart och grön. Hyffsat bra pris med så den ska vi nog köpa på fredag
hej hej naijna....ja bor i sundbyberg å har en kille på snart 5 mån, är själv 22 i september... välkommen
hmm.. jag kanske inte platsar i det här gänget eftersom jag inte är mammaledig och min plutt e mycket större än era....
hej naijna, välkommen!!!! Vi bor i Ulvsunda, är 22 år & har en dotter på snart 6 månader.
Hej på er alla! Tackar och bockar, känner mig välkommen :p
Då bor vi ju inte allt för långt ifrån varandra. Roligt också att våra små är i samma ålder :)
FridaS: Va härligt att du hittat en vagn du gillar, jag letar efter en tredje vagn men usch va svårt det är. Julia är ju precis mellan sitt och liggvagn... suck..
Hade ni bestämt någon ny dag för träff?
klart att du passar med oss frida..gör väl inget att hon e lite större....
vi sa väl måndag, men ha eingen plats eller tid ennu