• Anna1985

Mammaledig i Bromma/sthlm

Hej...

Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...

Ciao.../ Anna

• Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm
  • Linniz

Ja, nån dag nästa vecka passar bra för oss

Mama85: Hallå hallå

• Linniz

Men då får vi beställa lite finare väder så kanske vi kan vara ute

• Iluna

jag kan oxå på måndag nästa vecka... vart e ni sugna på att gå?

• FridaS

vi kanske får bestämma vad vi ska göra när vi vet vädret. skulle verkligen vara kul att vara ute o ha picnic eller nåt. fast då kommer bara ni kunna umgås, jag kommer få springa efter aurora...
    men vi kan ta en fika och sen gå ut om det e fint väder. eller nåt.
    jag har just kommit hem, har varit o tränat och sen promenerat med min mamma, jag e sååå trött och borde plugga, men gud vad det tar emot när man e så här trött.. jaja, det blir väl till att sätta på kaffe...
    har ni andra gjort nå skoj idag?

• Linniz

Ja vi får se vad det blir för väder, vi kanske hittar nån park med staket då

Vi har inte gjort så mycke idag, bara varit på Komvux och pratat med dom, men jag skulle höra av mig imorrn me, sedan kom sambon hem tidigt så vi har umgåts med honom lite me

• FridaS

vad trevligt att umgås hela familjen, vi har inte tid till mycket umgänge alls. ska nog sätta mig nån dag o turbo-plugga matte så man ligger före och kan ta lite ledigt. börjar känna mig lite slutkörd.. men men, nu ska jag se gilmore girls

• Naijna

Hej hej! Ser att ni redan träffats en gång men tänkte höra om man fick följa med nästa gång. Ni bor lite närmare mig :)

• FridaS

Najina - välkommen, klart du får hänga på

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm