Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
ja vi ses utanför spärrarna på centrumsidan. jag har en graco voyager, svart och gul
jag har en svart brio liggvagn.... ja har brunt hår..eller kola i galleriet, så kommer ni känna igen mig.
ok Jag har en trehjulig teutonia lite sliten å så ..
jag har just hennat håret rött så mig ser ni nog med
hejhej, det var kul att ses idag! hoppas er hemresa gick bra.
ja de var jätte trevligt, inte så tur med vädret bara...hoppas de blir fler gånger ;0)
ja så klart vi ska ses igen man kanske kan pricka in en dag med fint väder och ha picnic.
Hallå, visst ska vi ses igen ska vi sätta ett datum redan nu?? Simon tyckte det va lite jobbigt att åka hela vägen med bussen blev bättre sen på tåget!
ja kan ni nån dag nästa vecka kanske? vad jag vet nu kan jag vilken dag som helst nästa vecka.
Hej hej, tack för idag.. de va trevligt att få "hänga på" Hoppas alla kom hem ordentligt i ovädret. Jag träffas oxå gärna igen. :)