Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
har förresten lagt till dig på msn Dany
jag kan nästan alltid förutom på förmiddagarna på tors då träffas mamma gruppen, sen hade vi tänkt börja gå till öppnaförskolan i sundbyberg..dom har babycafe på onsdagar..men ge ett förslag nån..veckan som kommer e vi bortresta, emn vill ni träffas då kan ja va med nästa gång ;0)
Iluna - vad skönt att resa lite, vart ska ni?
haha, de lät som att vi skulle iväg på värsta resan, emn vi ska bara bila upp till skellefteå till min mamma..men de blir grymt skönt med lite miljöombyte fktist..å få se vårat vackra land lite ;0)
ja det e mysigt. man måste inte göra värsta resan. det lilla räcker.
nu föreslår jag en picnic nästa vecka för dom som kan och om det blir fint väder. nån som vet att dom inte kan vissa dagar? själv kan jag alla dagar.
jag har nog inte tid nästa vecka o veckan därefter men sen kanske jag har tid-jag hänger gärna här på tråden så länge!
Jag kan faktiskt inte heller nästa vecka för jag och sonen ska till Linköping och hälsa på en kompis till mig som precis fått bebis Men veckan efter skulle passa bra för oss, är också gärna ute i nån park om vädret tillåter!
FridaS: Jag ska först plugga lite gymnasiebetyg, sedan ska jag komma på vad jag ska plugga efter det, lutar åt ngt socialt, kanske socionom men jag vet inte, är så velig hela tiden
Linniz - okej, jag funderar på socionom med.
det verkar inte vara många som kan i veckan, det e bra, får jag lite tid att plugga kanske
vi får hoppas det fins vädret håller i sig till nästnästa vecka då så får vi ta picnic i nån barnvänlig park
Vi får hopppas på det!! (vädret)
FridaS: Ja, det är många som verkar vara inne på socionom därför känns det lite som att det kanske blir svårt att få jobb sen när man är klar.. men å andra sidan så är det ju många som går i pension och det finns ju många yrken som en socionom kan syssla med så.. jaja jag måste bestämma mig för något i allafall