Mammaledig i Bromma/sthlm
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Hej...
Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...
Ciao.../ Anna
Oj vad ni började skriva här, bara för jag gick och bakade
Jag är dock inte mamma-ledig så länge till, jag ska börja plugga till barnskötare på komvux.. men jag kommer bara gå till 12,30 på dagarna så om någon vill fika lite senare eller ta en sen lunch så är jag på..
Vi åker på semester nu på lördag så jag har inte så mkt tid innan jag väl börjar skolan..
Vad har ni gjort i sommar då?
prommenad och fika är aldrig fel! jag hänger gärna också med på sånt! Är mammaledig till våren då jag ska börja plugga
Linniz - ja vi får ta och styra upp nåt! vad ska du börja plugga då?
Hej svejs
Hej Iluna dig känner jag ju redan, jag bor i Sumpan som Iluna o tillhör hennes mammagrupp!
Har en 5 månaders bebis som heter Melker och är lärare till yrket!
hild - hejhej! kul med fler som ansluter sig
hej Hild, kul med fler mammalediga
Jag har också msn unicornio84@hotmail.com
Ska vi inte försöka träffas någon dag? Nu är det varmt och soligt igen, man kunde ju gå på en promenad och kanske ta en fika!!?
Dany - men jag e ju inte mammaledig!
tycker en promenad eller/och fika låter jättebra. kanske vid nån park, kanske picnic? för aurora har lite svårt att sitta still i vagnen och sen på café.. hon har så mycket energi! så mitt förslag är picnic eller nåt sånt.
ha ha ja jag hade redan glömt att du pluggade. Jag ska också börja plugga på distans om två veckor. Det blir kul! Ja, PICNIC är en jätte bra ide...det kan vi absolut göra