• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Noname00
    Anonym (Hitta) skrev 2025-03-06 17:20:55 följande:

Jag har stor erfarenhet av äldre kvinnor sedan sexuell entré vid 16 års ålder. (Idag 35 man). Äldre kvinnor har en annan utstrålning men allt har verkligen varierat när det gäller erfarenhet/lust/smink/yttre/behåring m.m. den gemensamma faktorn alla har haft dock även om det varit KK eller inledd relation är att alla tyckt åldersskillnaden varit problematisk men tillslut har man kommit över det. 

Givetvis finns det sådana män som kvinnor som vill ha yngre utan problem. Men tror dom fläska människorna utgår ifrån personlighet/utstrålning/karisma och lust.

55+ är nog en sådan magisk ålder, man kanske levt ihop länge inte haft sex på flera år, men hungern finns nog alltid där speciellt om man mycket intresserad av sex och aktiv när man var yngre.

Visst man kanske inte behöver det varje dag men nog regelbundet.

Perfekt när man separerar eller blir särbos på äldre dar att ha någon yngre som kommer över ju bara för sexet skull.

Snabbt, hårt intensivt och till slut avslappnande. en påfyllning av livslust.

Och det är sjukt sexigt med äldre kvinnor som kanske tränat hela sitt liv, hållit sig fräscha , hår, kläder med mer.

Det utstrålar och skapar en kåthet och passion.

Och en äldre kvinna vet när en yngre går igång eller blinkar...dom ser sådant och visst utnyttjar dom det absolut det gör dom rätt.

• Anonym (norrmannen)
    Noname00 skrev 2025-03-08 12:02:12 följande:

55+ är nog en sådan magisk ålder, man kanske levt ihop länge inte haft sex på flera år, men hungern finns nog alltid där speciellt om man mycket intresserad av sex och aktiv när man var yngre.

Visst man kanske inte behöver det varje dag men nog regelbundet.

Perfekt när man separerar eller blir särbos på äldre dar att ha någon yngre som kommer över ju bara för sexet skull.

Snabbt, hårt intensivt och till slut avslappnande. en påfyllning av livslust.

Och det är sjukt sexigt med äldre kvinnor som kanske tränat hela sitt liv, hållit sig fräscha , hår, kläder med mer.

Det utstrålar och skapar en kåthet och passion.

Och en äldre kvinna vet när en yngre går igång eller blinkar...dom ser sådant och visst utnyttjar dom det absolut det gör dom rätt.

100 % Rätt !    Särskillt det fetade .
  • Anonym (99)

Gud vad jag älskar mogna kvinnors skrynkliga hud med dess skavanker. Självklart måste hon vara snygg och sexig, och det är bara 10 procent av 65+ kvinnor men OM dom är det?då faller jag som en fura. Jag är 40 och raggar uteslutande på kvinnor 65 plus krogen. En kvinna på 68 är mkt mer attraktiv än en 50-årig kvinna. Så upphetsande med åldersskillnaden och blotta synen på när den mogna kvinnan trivs så innerligt med min beröring och fulla uppmärksamhet på henne gör mig så kåt. Känslan av hon trott inte att detta är sant, den unge mannen ger mig ett sexuellt uppvaknande är mäktig för mig att bli vittne till.

• Anonym (Ja men)

Säkert, men helst inte med tonåringar då. Är man under 25 så får man sikta på 40-åringarna

• Anonym (bådas vilja)

Jag kan verkligen intyga att äldre kvinnor gillar unga killar. I höstas var jag i Spanien med några killkompisar. En kväll gick jag ut på egen hand och hamnade på ett ställe där det var överskott på äldre kvinnor i åldern 50-70. Jag hann inte mer än komma in innan några började flörta med mig. Vällen slutade med att tillbringade natten med henne på hennes hotellrum.

• Anonym (99)
    Anonym (bådas vilja) skrev 2025-03-22 12:52:26 följande:

Jag kan verkligen intyga att äldre kvinnor gillar unga killar. I höstas var jag i Spanien med några killkompisar. En kväll gick jag ut på egen hand och hamnade på ett ställe där det var överskott på äldre kvinnor i åldern 50-70. Jag hann inte mer än komma in innan några började flörta med mig. Vällen slutade med att tillbringade natten med henne på hennes hotellrum.

Gud vad underbart det låter. Vilken ort i Spanien var det? Jag är 40 och älskar mogna kvinnor. 
  • Anonym (Annan erfarenhet)
    Anonym (Ja men) skrev 2025-03-15 13:15:38 följande:

Säkert, men helst inte med tonåringar då. Är man under 25 så får man sikta på 40-åringarna

Jag har motsatt erfarenhet från när jag var ung övre tonår/tidig 20. Tjejer som bara är 1 enda år äldre upp till 45 kanske är inte ett dugg intresserade. Tjejer runt 25-40 blir rent av sura eller skrattar åt en.

50+ Får det vara, och tänk INTE "milf" från någon porrfantasi. Kvinnor som ser ut sådär är definitivt inte intresserade. Tänk inte "MILF" utan istället "kärring".

Hon skall inte vara i din mammas ålder, utan 10+ år äldre än din mamma.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Ja men) skrev 2025-03-15 13:15:38 följande:

Min första 50+ som 24 åring.  Efter 25 var det bara att plocka bland 45 - 70.      Ca 25 - 35 är en underbar ålder om man tänder på mogna/äldre kvinnor   Drömmer
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-03-22 13:11:56 följande:
    Min första 50+ som 24 åring.  Efter 25 var det bara att plocka bland 45 - 70.      Ca 25 - 35 är en underbar ålder om man tänder på mogna/äldre kvinnor   Drömmer
    Återigen, annan erfarenhet :D Jag förlorade min "charm" för att tilltala äldre damer runt 25. Kanske lite innan det tom. Jag tror det beror på antingen att jag blev äldre i ansiktet eller att jag höll på med bodybuilding och gick från smal och en aning muskulös till "biffig" i den åldern. Min uppfattning är att de gillar ett pojkaktigt utseende, inte ett manligt.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Annan erfarenhet) skrev 2025-03-22 13:46:38 följande:
    Återigen, annan erfarenhet :D Jag förlorade min "charm" för att tilltala äldre damer runt 25. Kanske lite innan det tom. Jag tror det beror på antingen att jag blev äldre i ansiktet eller att jag höll på med bodybuilding och gick från smal och en aning muskulös till "biffig" i den åldern. Min uppfattning är att de gillar ett pojkaktigt utseende, inte ett manligt.
    Kan väl va så att det finns olika. Jag bygger mitt påståande på erfarenheter från både Norge och Sverige.
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-03-22 14:02:25 följande:
    Kan väl va så att det finns olika. Jag bygger mitt påståande på erfarenheter från både Norge och Sverige.
    Är säkerligen så, man lever ju i sin egen bubbla med sin egen erfarenhet.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?