Vill kvinnor 55+ ha kk?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?
Jag har stor erfarenhet av äldre kvinnor sedan sexuell entré vid 16 års ålder. (Idag 35 man). Äldre kvinnor har en annan utstrålning men allt har verkligen varierat när det gäller erfarenhet/lust/smink/yttre/behåring m.m. den gemensamma faktorn alla har haft dock även om det varit KK eller inledd relation är att alla tyckt åldersskillnaden varit problematisk men tillslut har man kommit över det.
Givetvis finns det sådana män som kvinnor som vill ha yngre utan problem. Men tror dom fläska människorna utgår ifrån personlighet/utstrålning/karisma och lust.
55+ är nog en sådan magisk ålder, man kanske levt ihop länge inte haft sex på flera år, men hungern finns nog alltid där speciellt om man mycket intresserad av sex och aktiv när man var yngre.
Visst man kanske inte behöver det varje dag men nog regelbundet.
Perfekt när man separerar eller blir särbos på äldre dar att ha någon yngre som kommer över ju bara för sexet skull.
Snabbt, hårt intensivt och till slut avslappnande. en påfyllning av livslust.
Och det är sjukt sexigt med äldre kvinnor som kanske tränat hela sitt liv, hållit sig fräscha , hår, kläder med mer.
Det utstrålar och skapar en kåthet och passion.
Och en äldre kvinna vet när en yngre går igång eller blinkar...dom ser sådant och visst utnyttjar dom det absolut det gör dom rätt.
55+ är nog en sådan magisk ålder, man kanske levt ihop länge inte haft sex på flera år, men hungern finns nog alltid där speciellt om man mycket intresserad av sex och aktiv när man var yngre.
Visst man kanske inte behöver det varje dag men nog regelbundet.
Perfekt när man separerar eller blir särbos på äldre dar att ha någon yngre som kommer över ju bara för sexet skull.
Snabbt, hårt intensivt och till slut avslappnande. en påfyllning av livslust.
Och det är sjukt sexigt med äldre kvinnor som kanske tränat hela sitt liv, hållit sig fräscha , hår, kläder med mer.
Det utstrålar och skapar en kåthet och passion.
Och en äldre kvinna vet när en yngre går igång eller blinkar...dom ser sådant och visst utnyttjar dom det absolut det gör dom rätt.
Gud vad jag älskar mogna kvinnors skrynkliga hud med dess skavanker. Självklart måste hon vara snygg och sexig, och det är bara 10 procent av 65+ kvinnor men OM dom är det?då faller jag som en fura. Jag är 40 och raggar uteslutande på kvinnor 65 plus krogen. En kvinna på 68 är mkt mer attraktiv än en 50-årig kvinna. Så upphetsande med åldersskillnaden och blotta synen på när den mogna kvinnan trivs så innerligt med min beröring och fulla uppmärksamhet på henne gör mig så kåt. Känslan av hon trott inte att detta är sant, den unge mannen ger mig ett sexuellt uppvaknande är mäktig för mig att bli vittne till.
Säkert, men helst inte med tonåringar då. Är man under 25 så får man sikta på 40-åringarna
Jag kan verkligen intyga att äldre kvinnor gillar unga killar. I höstas var jag i Spanien med några killkompisar. En kväll gick jag ut på egen hand och hamnade på ett ställe där det var överskott på äldre kvinnor i åldern 50-70. Jag hann inte mer än komma in innan några började flörta med mig. Vällen slutade med att tillbringade natten med henne på hennes hotellrum.
Jag kan verkligen intyga att äldre kvinnor gillar unga killar. I höstas var jag i Spanien med några killkompisar. En kväll gick jag ut på egen hand och hamnade på ett ställe där det var överskott på äldre kvinnor i åldern 50-70. Jag hann inte mer än komma in innan några började flörta med mig. Vällen slutade med att tillbringade natten med henne på hennes hotellrum.
Säkert, men helst inte med tonåringar då. Är man under 25 så får man sikta på 40-åringarna