Biomamman gick i taket, ge mig hopp.
I förrgår berättade min kille att vi officiellt är tillsammans för sitt ex. Hon har vetat om att vi har dejtat några månader och har inte sagt någonting.
NU däremot, NU blev hon fruktansvärt förbannad. Hon ska tydligen flytta till en stad 16 mil bort som hennes nya kille bor i och ta med sig barnen, min kille behöver inte göra sig besvär. Hennes barn ska INTE vara kring mig. Jag ska inte vara någon "jävla plastmamma" till hennes barn. De har gemensam vårdnad så hon kan givetvis inte bara ta barnen och flytta.
Vi är båda otroligt arga, frustrerade och ledsna. Både jag och min kille är två helt normala människor med barn sedan tidigare. Vi har båda fasta jobb, stabila liv och är otroligt lugna och harmoniska människor. Hon går på medicin och får knappt ihop till hyran (varav min kille alltid rycker in och betalar så att barnen får det drägligt även hos henne).
Ge mig hopp, blir det bättre? När? Eller kommer det alltid behöva vara duster och slagsmål om barnen från och med nu? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att vara ett stöd för min käresta.