Varför röker man de där äckliga pinnarna?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Man röker för att man inte har något annat val. Drogen har den inverkan på hjärnan.
Den som bara tycker att det är trams borde läsa Äntligen icke-rökare så kanske de kan få lite förståelse till drogproblematiken.
Annat: De har hjälpt mig mot stress och det har funkat som tröst att gå ut, sätta mig ner och ta en cigg. Dessutom var det via rökningen som jag träffade folk på utbildningar.
Feströkte ett tag, men blev alltid så bakis att jag slutade med det. Tyvärr gillar jag verkligen smaken, men avskyr lukten som sätter sig i hår och kläder