Varför röker man de där äckliga pinnarna?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
hahhaha jag satt och tänkte på det i bussen idag ... !! VARFÖR röker man ? hahhaha
Det är ju så förbannat äckligt när man sitter brevid någon på bussen som stinker som en askkopp .. Jag fattar inte att man frivilligt vill stinka så ...
Jag har aldrig förstått mig på de som röker. Varför börjar man ens röka? För att vara en i gänget när man är 16 och sen är man fast? För ärligt talat, finns det NÅGON som tyckte det var gott att röka första ggn? Det tvivlar jag på...
Man börja väl för att vara cool, fortsätter som vuxen för att man är beroende. Kan det finnas många andra anledningar?
Jag röker men slutar när jag är gravid (som nu) Kan fortfarande bli vrålsugen fast jag är i v 20 och slutade så fort jag plussa. Så det håller i sej lääänge och jag har trillat dit igen fast jag slutat de 2 första graviditeterna +amning med.
Vet att det luktar illa, finns inget värre när man är rökfri + gravid att gå förbi nån som röker men det är en helt annan lukt än den man känner när man själv röker.