Varför röker man de där äckliga pinnarna?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Det är gott, jag är beroende, det är en social grej (rökare pratar alltid med varandra och är trevliga ) och jag har rätt att göra det.
Och detta med dålig lukt: Jag föredrar ju att sitta jämte en rökare än en person som stinker svett, oborstade tänder eller som har dränkt sig i nån äcklig parfym.
Så kan vi iaf vara överrens om att folk kan och luktar illa oavsett om man är rökare eller ej?!
Men alla rökare där ute - tittade ni inte på Fenomen när Uri Geller skulle få folk att sluta röka? Det MÅSTE ju ha fungerat, ha ha ha ha
Röker inte. Provade som ung och det var så jäkla äckligt och tyckte att mina tjejkompisar var dumma i huvudet som höll på. Varför vill man lukta skit (kläder ,hår och mun) och förstöra omgivningen?
Är uppvuxen i ett rökande hem men idag är både mamma och pappa rökfria sedan pappa fick en hjärtinfarkt för 3 år sedan. Så det där skitsnacken om att man inte kan sluta...hahaha!