Varför röker man de där äckliga pinnarna?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Ja varför röker just du? Alla vet ju att det är dyrt, ohälsosamt, irriterar omgivningen, upplevs som WT och luktar illa. Så vad är den hemliga anledningen som vi ickerökare inte kan förstå?
Röker inte längre.
Rökning handlar om beroende. Fysiskt beroende samt hjärntvätt. (en rädsla av tomhet). Vana/inlärt beteende.
Det är så mycket lättare att sluta än man tror. Just nu tampas jag med ett läsk och sockerberoende och det är fan värre! hahaha
Så klart alla kan sluta. Men inte många kan sluta och hålla det sen.
Jag kan sluta röka nu o börja röka om 5 timmar igen. Jag har iallafall slutat .
Jag röker lite då och då, när jag går ut på krogen och om jag har några kvar så brukar jag ta en kvällpromenad när barnen somnat och röka upp de sista. Tycker det är supergott, som godis Men jag vill inte röka varje dag, man luktar illa och de flesta barn till rökare blir utsatta för röken och jag vill inte att någon röker i närheten av mina barn.
Jag röker för att jag tycker det e gott!! Har dock aldrig rökt när jag varit gravid eller ammat!!! Röker inte heller på min arbetsplats, eller där det stör ickerökare.