• Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (mmm) skrev 2011-08-15 16:13:43 följande:

Jag går verkligen igång på tjejsex.

Inte med strap-on:s eller ens med dildo... Men jag blir sjukt kåt när dom slickar varann och nafsar på varandras bröst. Det vill jag också göra :)

Har en kk som jag skulle vilja testa att ha sex tillsammans med en extra tjej.

Men jag vill inte känna henne, och jag vill att hon ska ha samma snygga kropp som på filmerna. Annars vill jag inte... 

Ska vi köra bara jag och du?
  • Anonym (Anabolakillen)

Va fan e det här!
    Ni som pratar om att lesba er fast ni har killar måste nog vara riktiga lesp.
    Ganska äckligt att läsa och man blir sur.

Kan i och för sig förstå att ni inte kan respektera de feminina fikus killar som det verkar finnas för mycket av i vårt land nu men det är ingen anledning till att börja äckla sig med andra kvinnor!

• Anonym (Flata)

Var vi finns? På Tinder.

Och på QX och Happy pancake och så vidare, men mest på Tinder.

• Sandraaab

Har ocksp svårt för att hitta någon tjej att testa med, fantiserar alltid och blir så himla kåt! (Skåne)

• Sandraaab

Har ocksp svårt för att hitta någon tjej att testa med, fantiserar alltid och blir så himla kåt! (Skåne)

• Sandraaab

• Camiis

kan inte sluta fantisera om att vara med en sexig tjej.. Vill verkligen göra fantasin till verklighet men ah vart hittar man nån? Bc är ju värdelöst

• Anonym (Snyggtjejen)

Varför inte irl? Är man hyfsat intresserad så brukar det ge sig enligt min erfarenhet? Inga tjejflirtar på gång?

• Camiis

Jag försöker alltid irl ;) blir aldrig mer än hångel sen fegar dem ur.. Men jag har väl bara hittat fel tjejer.. Är inte redo att ge upp än ;) hade hoppats på att få

Lite tips och idéer från folk här men verkar som att alla har samma problem som mig

• Anonym (Prefect)
    Anonym (Är sugen på tjej) skrev 2011-02-21 19:47:49 följande:

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

Undrar varför många sk 'hetros' måste poängtera att de är hetero i samma mening som man vill ha sex med ngn av samma kön?

Identitetsproblem?
  • sandlilja

Jag kanske är trögfattad, men om man är tjej och fantiserar om sex med en annan tjej så är man väl per definition knappast hetero? Kan man inte vara en "bi utan erfarenhet" eller en bi som alltid hittat personer som råkat vara av motsatt kön?

• Tom Araya

Här skulle en extra tjej var mer än välkommen och vill tjejerna även vara själva någon gång så har jag inget emot det heller. Jag har full förståelse för tjejer som tänder på tjejer, ni är ju så sexiga. Flört

• Tom Araya
    Anonym (Prefect) skrev 2015-10-04 18:45:49 följande:
    Undrar varför många sk 'hetros' måste poängtera att de är hetero i samma mening som man vill ha sex med ngn av samma kön?

Identitetsproblem?
    sandlilja skrev 2015-10-04 19:02:52 följande:

Jag kanske är trögfattad, men om man är tjej och fantiserar om sex med en annan tjej så är man väl per definition knappast hetero? Kan man inte vara en "bi utan erfarenhet" eller en bi som alltid hittat personer som råkat vara av motsatt kön?

Brukar kallas Bi-nyfiken och om man fortsätter vilja ha sex med båda könen så är man nog att beteckna som bisexuell.

• sandlilja

Tom Araya skrev 2015-10-04 19:09:15 följande:[Brukar kallas Bi-nyfiken och om man fortsätter vilja ha sex med båda könen så är man nog att beteckna som bisexuell.[/quote]

Aha. Tack för bra förklaring!

• Anonym (bi-nyfiken)

Följer tråden.
    Skulle också vilja testa tjejsex. Borde jag leta efter en lesbisk, en bisexuell eller en bi-nyfiken tjej? Vill inte söka på bodycontact, men om jag kollar vanlig dejtingsajt finns det väl ingen som vill "ställa upp" (de vill ju ha förhållande)... Här finns inga gay-barer och liknande...

• Anonym (Jn)

Är också verkligen sugen på att prova. Gärna tillsammans med min pojkvän, skulle vara superhett!

Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?