Hur lång är du? (tjejer)
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
1,70, jättenöjd!
156,5 (som ovanstående skriver mkt viktigt med 0,5)..
Är faktiskt nöjd med mina cm.
oftast nöjd med mina 164, men ibland vill jag va längre.
Jag är 175 cm lång, har alltid klack på skorna när jag är ute och festar, blir väl runt 1,80 och det tycker jag bara är kul.
Hade jag fått önska längre eller kortare så hade jag valt längre även om jag är väldigt lång för min släkt.
beror på vilket ben jag står på
är 164.5 på vänstra å 166 på det högra
har skolios....
om jag inte hade haft det så hade jag varit ca 175cm lång
178 skulle vilja vara lite kortare så jag kunde bära högklackat :P
182, perfekt längd och har gärna högklackat, skulle aldrig vilja vara kortare än 178.
Om jag hade varit 2 meter lång och hade varit stark då hade jag som Jonas med din syster att när han var liten som slängde han sin syter i vägen om jag hade varit 2 m lång så hade jag gort så med den som små svaga för då hade jag visat vem som stört bärst och starkast om det varit en sån där liten plutt som Asa Butterfield om jag hade varit två 2 m lång så hade jag slagit ihjäl den där lilla plutten Asa Butterfield.
152,5cm ;)
Är nöjd med längden faktiskt. enda gången det kan vara jobbigt är när jag hänger över frysdisken för att nå något längst ner/längst in. Eller högst uppe på en hylla på affären.
Men brukar fråga någon om hjälp. :)
177 cm man känner sig ofta som en långstonk i landte sverige ;)
172,5 är jag. Hade gärna vuxit 1,5 cm men sen räcker det ;)
Jag är 150cm och är 13år gammal och ville bara fråga hur lång tid har man kvar att växa här i Sverige ?
Jag är 150cm och vill bli 7-5 cm längre hur ska jag kunna nå så långt upp när jag är 13år och hört att man bara växer tills man är 14-16 år gammal . Kan ni ge tips på hur man blir längre?
176 cm. Har gärna högklackat. Uppfostrad av en pappa som alltid sa "Sträck på dig, det är snyggt med långa tjejer". Med åren har jag lärt mig att det finns alla smaker, men jag trivs själv med min längd.
1,53... Jag är jätteledsen och jag har alltid varit den kortaste i klassen. Folk kommenterar alltid hur kort jag är, vilket gör mig ledsen. De sa att jag skulle bli 165, ser nog inte ut så :(