• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • Mollie77
    Mollie77 skrev 2009-07-27 18:32:07 följande:
    Lite ot men minns en gång då jag skulle ha chips på en hylla högt upp i en liten närbutik.Gick fram till de manliga biträdet o frågade om han kunde hjälpa mig att få ner dom,,gah vad pinsamt han var mycke kort denne man,han hämtade en stege...
    Tillägger att han satt ner så jag såg inte hans längd
    Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • MerTe

Ungefär 1,61, - jättenöjd. :) Kärleken är 1,84, tycker det fungerar fint. Särskilt när mystiska människor envisas med att placera diverse föremål alldeles för långt upp. :p

• vernis
    MerTe skrev 2009-07-27 18:34:51 följande:
    Ungefär 1,61, - jättenöjd. :) Kärleken är 1,84, tycker det fungerar fint. Särskilt när mystiska människor envisas med att placera diverse föremål alldeles för långt upp. :p
    ska du inte komma i mitt kök är 174 måste ha stol för komma upp till högsta hyllan i skåpen
  • GULDHJÄRTA

Jag är 169cm, skulle gärna vara lite kortare.

• bitte67

158, skulle gärna vara några cm längre. Det är inte roligt att alltid få be om hjälp eller använda stol/pall för att nå upp till de högre hyllorna, var man än är.

• malinagirl

174 cm känner mig lång jämfört med mina arbetskamrater och kompisar som är mindre.

Hela mitt liv har varit en enda lång uppförsbacke, men nu går det äntligen utför
Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)