• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • timalillah
    Spartacus skrev 2009-07-27 15:26:24 följande:
    ja för DET vore ju fruktansvärt?jag är 180 och kan säkerligen ha klackar utan att vara längre än in 197 cm långa man liiiite förlegad syn
    Längden är perfekt för mig i jämförelse med min man och ingen annans, varför tolkar ni för mkt i det .
  • stor grön drake

167,5 och relativt nöjd. Skulle iof kunna vara 1 meter längre så att min längd skulle matcha vikten bättre...

• MacMillan

Jag är 1,78 och trivs med det! Bra att kunna se över hyllorna i affärerna. ;)

• Bellaru

178=) e nöjd med min längd men har hafft komplex för det när jag var yngre då jag alltid träffade korta killar haha och inte ville ha klakar för jag blev som en jätte brevid dem då !! Men nu bryr jag mej inte e lång och stolt;)!

• Mollie77

170..=nöjd

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Prisssan

183 väldigt nöjd

I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Iskall Öl

178, lite för lång när man dejtar o så men relativt nöjd.

• Mollie77

Lite ot men minns en gång då jag skulle ha chips på en hylla högt upp i en liten närbutik.Gick fram till de manliga biträdet o frågade om han kunde hjälpa mig att få ner dom,,gah vad pinsamt han var mycke kort denne man,han hämtade en stege...

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)