• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • Izabelle W

1.75 cm

E la nöjd med längden uppåt:) Kortare fötter hade inte skadat, hihi:)

• Dinturiel

161 cm kort, hade inte haft nått emot 10 cm mer... så kanske byxorna hade passat.

• Thaleya

Fan vad olika det kan vara, jag är själv 168 lång och önskar att jag vore omkring 5-10 cm kortare, medan vissa i tråden är lika lång som mig men vill vara längre.

• BellaBecca

1,68, skulle vilja va lite kortare ; )

• Manchester

160 cm och nöjd med det. Jag gillar att vara kort, men jag vet förstås inte hur det är att vara lång. Enda gången jag är missnöjd är när jag ska köpa byxor. Tror verkligen exempelvis HM:s inköpare att de som har storlek 36 i allmänhet är över 170 cm långa? Jag har ganska långa ben i förhållande till min längd, men i vissa affärer, särskilt HM, är alla byxor ändå 5-10 cm för långa.

• Euphoria

163 cm, jag har lite ångest och tycker att jag är lång, stor och klumpig ibland, när jag vill känna mig liten och söt, men jag inser att 163 cm inte är långt egentligen, bara på mig
    Som att mina fötter i strl 36 är groteskt stora, på andra är det en liten strl men inte på mig.
    Sa jag att jag är lite blåst?

• mammamadeleine

158 cm och hur nöjd som helst!

Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)