• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • festia
    Spartacus skrev 2009-07-27 15:26:24 följande:
    ja för DET vore ju fruktansvärt?jag är 180 och kan säkerligen ha klackar utan att vara längre än in 197 cm långa man liiiite förlegad syn
    Hmm, jag är också glad att jag är kort för jag vill inte heller vara längre än min pojkvän
    Fast det skulle inte skada om jag mirakulöst växte 5 cm.
  • MizfReak

1,87
    längre än alla andra jag känner :P (förutom mina storebröder då :)

• Black roses

176 tror jag det stod i passet sist... Uppe i alpluften som min syrra brukar säga...

Att pissa mig på ryggen, o sen låtsas som att det regnar, är ingen bra idé...
  • Xemma74

183 cm och jättenöjd! Skulle kunna tänka mig att vara några cm längre, men inte kortare än 180.

• Caaarroo
    Wambamcam skrev 2009-07-27 15:35:29 följande:
    Jag är 1.81 för att vara exakt! Känns kul att vara så lång. Jobbigare när man man var yngre innan grabbarna hann ikapp i 7-8:an. Gillar att ha klackar! Blir då jämlång med min man:)
    Hehe samma sak här :D Fast jag är 183 cm. :D
  • Pumpkin

Ganska precis 170 cm. Ibland är jag nöjd, ibland vill jag vara kortare och ibland vill jag vara längre. Så det är kanske lagom då

• annagumman
    Spartacus skrev 2009-07-27 15:26:24 följande:
    ja för DET vore ju fruktansvärt?jag är 180 och kan säkerligen ha klackar utan att vara längre än in 197 cm långa man liiiite förlegad syn
    HAHAHAHAA!! så rätt!!
    Jag e 178 cm o min man 198 cm.. så klackar e inget åroblem direkt!
    Då ska man fanimej hitta bra höga skor :)
  • Flinken

1.68 :) lite längre hade ju inte skadat hehe

♥¸.?°´¯) ♥ TwinsBoys 2003 & Son BF 10/11-09 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Marlene5

178,5 cm är jag :) Det fungerar bra för mig. Hade inte velat vara kortare men inte längre heller :)

Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)